Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Problematika začleňování dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí do mateřských škol
Issue of integrating children from socially disadvantaged ambience to nursery school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 16. 01. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce na téma "Problematika začleňování dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí do mateřských škol" se zabývá tím, jakým způsobem probíhá inkluzívní proces dětí, které pocházejí ze socioekonomicky znevýhodněného ...
The diploma thesis "Issue of integrating children from socially disadvantaged ambience to nursery school" deals with the inclusive process of children from the socio-economically disadvantaged environment placed to nursery ...
The diploma thesis "Issue of integrating children from socially disadvantaged ambience to nursery school" deals with the inclusive process of children from the socio-economically disadvantaged environment placed to nursery ...
Specifika práce začínajícího učitele při začleňování žáka s odlišným mateřským jazykem na české primární škole
Specifics of the work of a novice teacher when integrating a pupil with a different mother tongue at a Czech primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Horáčková, Klára
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá problematikou práce začínajícího učitele, v jehož třídě je přítomen žák s odlišným mateřským jazykem. Jejím cílem je zjistit jednotlivá specifika, která provázejí práci začínajících učitelů při začleňování ...
This thesis deals with the problematics of the work of a novice teacher, who has a pupil with a different mother tongue in his class. Its aim is to identify the specifics that usually accompany the work of novice teachers ...
This thesis deals with the problematics of the work of a novice teacher, who has a pupil with a different mother tongue in his class. Its aim is to identify the specifics that usually accompany the work of novice teachers ...