Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Nádraží, vlaky a škola
Trainstations, trains and school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Špirk, Ivan
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 15. 01. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Brůžková, K.: Nádraží, vlaky a škola. [Diplomová práce] Praha 2013 - Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, katedra výtvarné výchovy, 74 s. (Přílohy: 6 ks. pastel 65 x 50 cm, 1 ks leporelo O(b)drazy, 1 ks kniha (K. na ...
Brůžková, K.: Trainstations, trains and school. [diploma thesis] Praha 2013 - Charles University, Faculty of Education, art department, 74 p. (Supplements: 6 drawings 65 x 50 cm, 1 concertina book O(b)drazy, 1 book (K. na ...
Brůžková, K.: Trainstations, trains and school. [diploma thesis] Praha 2013 - Charles University, Faculty of Education, art department, 74 p. (Supplements: 6 drawings 65 x 50 cm, 1 concertina book O(b)drazy, 1 book (K. na ...
Komunikace rodiny a školy na 1. stupni základní školy v současnosti
Communication between a family and a school directed to the contemporary elementary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krčmářová, Tereza
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 04. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této práce je zjistit, zda komunikace s neúplnou/"nespolupracující" rodinou je z pohledu učitelů náročnější. Jaké mohou být problémy v komunikaci s rodinou žáka, jak jim lze předcházet, popřípadě je řešit. Ve druhé ...
The aim of this work is to determine whether communication with incomplete/"uncooperative" family is from the perspective of teachers more difficult. What problems may be in communication with the family of the student, ...
The aim of this work is to determine whether communication with incomplete/"uncooperative" family is from the perspective of teachers more difficult. What problems may be in communication with the family of the student, ...