Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Aktivity podporující spolupráci základní školy s mateřskou školou a rodinou směřující k bezproblémovému vstupu dítěte do základní školy
Activities offered by Primary Schools supporting the involvement of both parents and the pre-primary school resulting in a trouble free transition for the child
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou propojení preprimárního a primárního vzdělávání a rodinou, konkrétně jejich vzájemnou spoluprací, která vede k bezproblémovému vstupu dítěte do základní školy. Teoretická část diplomové ...
This thesis is dealing with the issues associated with the transition from pre-primary to primary education, with the understanding and cooperation of the family, which results in a trouble free admission of a child to ...
This thesis is dealing with the issues associated with the transition from pre-primary to primary education, with the understanding and cooperation of the family, which results in a trouble free admission of a child to ...
Mezigenerační učení ve výchově dětí předškolního věku
Intergenerational Learning in Education of Preschool Children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 24. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá mezigeneračním učením v rodinách předškolních dětí. První, teoretická část pojednává o mezigeneračním učení probíhajícím v rodinách a možnostech mezigeneračních programů mimo rodinu. Druhá, praktická část, ...
The thesis is focused on the intergenerational learning in families of preschool children. The first, theoretical part, discusses the ongoing intergenerational learning in families and possibilities of intergenerational ...
The thesis is focused on the intergenerational learning in families of preschool children. The first, theoretical part, discusses the ongoing intergenerational learning in families and possibilities of intergenerational ...