Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Analýza úkolů v čítankách pro 9.ročník ZŠ
Analysis of exercises in reading-books for 9th class of primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klumparová, Štěpánka
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 06. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: RESUMÉ Podstatou diplomové práce bylo srovnat vybrané čítanky či pracovní sešity z hlediska doprovodných otázek a úkolů. Teoretickým východiskem byla charakteristika pubescentního čtenáře, ale také Bloomova taxonomie, ...
RESUMÉ The essence of this thesis is to compare selected reading books or workbooks in terms of the accompanying questions and issues. The work is theoretically based on the characteristics of the pubescent reader and also ...
RESUMÉ The essence of this thesis is to compare selected reading books or workbooks in terms of the accompanying questions and issues. The work is theoretically based on the characteristics of the pubescent reader and also ...
Analýza výběru textů do čítanek pro 2.stupeň ZŠ
Analysis of chosing text into reading books for 2nd grade of elementary school (focused on 9th class)
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klumparová, Štěpánka
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 25. 05. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Resumé Podstatou této bakalářské práce je analýza textů v některých čítankách pro druhý stupeň základních škol. Zaměřila jsem se v ní na dospívajícího čtenáře a snažila jsem se zjistit, zda ukázky v čítankách respektují ...
Resume Principle of this bachelor labor is to analyze texts in reading books for pupils of age 11 to 15. It is focused on adolescent reader mainly. I tried to find out whether articles in reading books have respected a ...
Resume Principle of this bachelor labor is to analyze texts in reading books for pupils of age 11 to 15. It is focused on adolescent reader mainly. I tried to find out whether articles in reading books have respected a ...