Search
Now showing items 1-4 of 4
One Man Worth Ten Thousand: The Efficiency of the CLIL Approach in a Monolingual Class
Jeden člověk za tisíc: efektivnost přístupu CLIL v jednojazyčné třídě
rigorous thesis (DEFENDED)
Advisor: Hofmannová, Marie
Date Issued: 2012
Date of defense: 30. 01. 2012
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: The thesis deals with the issue of non-native language instruction of content subjects in a Czech secondary education environment. This topic is viewed upon through the prism of Content and Language Integrated Learning ...
Tato diplomová práce se zabývá tématem obtížnosti výuky obsahových předmětů v jazyce jiném než mateřském. Tento problém je řešen prostřednictvím metody Content and Language Integrated Learning (CLIL). Teoretická část ...
Tato diplomová práce se zabývá tématem obtížnosti výuky obsahových předmětů v jazyce jiném než mateřském. Tento problém je řešen prostřednictvím metody Content and Language Integrated Learning (CLIL). Teoretická část ...
Using podcasts to teach English to young learners
Použití podcastů na výuku angličtiny pro předškolní děti
bachelor thesis (DEFENDED)
Advisor: Müller Dočkalová, Barbora
Date Issued: 2022
Date of defense: 13. 09. 2022
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: This bachelor thesis deals with podcasts as a way of teaching the English language, mainly focused on children aged 5-7 years before the start of their school education. The podcasts are designed to introduce the English ...
Tato bakalářská práce se věnuje podcastům jako výukovém materiálu na výuku anglického jazyka u dětí v předškolním věku. Podcasty jsou vytvořené za účelem uvedení dětí do anglického jazyka pomocí jejich mateřského jazyka, ...
Tato bakalářská práce se věnuje podcastům jako výukovém materiálu na výuku anglického jazyka u dětí v předškolním věku. Podcasty jsou vytvořené za účelem uvedení dětí do anglického jazyka pomocí jejich mateřského jazyka, ...
One Man Worth Ten Thousand: The Efficiency of the CLIL Approach in a Monolingual Class
Jeden člověk za tisíc: efektivnost přístupu CLIL v jednojazyčné třídě
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Hofmannová, Marie
Date Issued: 2011
Date of defense: 16. 09. 2011
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá tématem obtížnosti výuky obsahových předmětů v jazyce jiném než mateřském. Tento problém je řešen prostřednictvím metody Content and Language Integrated Learning (CLIL). Teoretická část ...
The thesis deals with the issue of non-native language instruction of content subjects in a Czech secondary education environment. This topic is viewed upon through the prism of Content and Language Integrated Learning ...
The thesis deals with the issue of non-native language instruction of content subjects in a Czech secondary education environment. This topic is viewed upon through the prism of Content and Language Integrated Learning ...
Fictional languages as a means of exemplifying selected linguistic concepts
Fiktivní jazyky jako prostředek exemplifikace vybraných lingvistických konceptů
bachelor thesis (DEFENDED)
Advisor: Lancová, Klára
Date Issued: 2021
Date of defense: 14. 09. 2021
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract not found