Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 21
Komunikace mezi školou a rodinou v rámci formativního hodnocení žáků
Communication between school and family in formative assesment of pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Helena
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 18. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis deals with communication between school and family in the formative assessment of pupils. The main goal of this thesis is to map the procedures and conditions of functional communication between school and ...
Tato práce se zabývá komunikací mezi školou a rodinou v rámci formativního hodnocení žáků. Hlavním cílem práce je zmapování postupů a podmínek funkční komunikace mezi školou a rodinou týkající se formativního hodnocení ...
Tato práce se zabývá komunikací mezi školou a rodinou v rámci formativního hodnocení žáků. Hlavním cílem práce je zmapování postupů a podmínek funkční komunikace mezi školou a rodinou týkající se formativního hodnocení ...
Portfolio dítěte jako prostředek ke zlepšení spolupráce rodiny a mateřské školy
Child's portfolio as a tool for improving cooperation between family and kindergarten
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koželuhová, Eva
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 20. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce s názvem "Portfolio dítěte jako prostředek ke zlepšení spolupráce rodiny a mateřské školy" se zabývá tím, jak portfolio dítěte může napomoci ke zlepšení spolupráce rodiny a mateřské školy, přesněji k probuzení ...
The diploma thesis entitled "Child Portfolio as a Means to Improve Family and Kindergarten Cooperation" deals with how a child's portfolio can help improve family and nursery school cooperation, more specifically to awaken ...
The diploma thesis entitled "Child Portfolio as a Means to Improve Family and Kindergarten Cooperation" deals with how a child's portfolio can help improve family and nursery school cooperation, more specifically to awaken ...
Vztah rodiny a školy: případ dítěte mezi institucemi v konfliktu
Communication between family and school: The case of a child between institutions in conflict
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Viktorová, Ida
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 04. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The main goal of this diploma thesis is to map out the area of communication and cooperation between the pupil's parents and school in a conflict situation. At the same time, this thesis examines the impact of said situation ...
Předkládaná diplomová práce si klade za cíl zmapovat oblast spolupráce a komunikace mezi rodiči žáka a školou v konfliktní situaci. Zároveň práce zkoumá dopady, které tato situace má na optimální vývoj dítěte, jež se ...
Předkládaná diplomová práce si klade za cíl zmapovat oblast spolupráce a komunikace mezi rodiči žáka a školou v konfliktní situaci. Zároveň práce zkoumá dopady, které tato situace má na optimální vývoj dítěte, jež se ...
Partnerství a klientský přístup ve spolupráci rodiny a školy
Partnership and client access in coperation between family and school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kargerová, Jana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 10. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The theses deals with partnership and client-based approach to family and schooll collaboration. The theoretical part focuces on family and school as an institucion, thein definition, fiction and curricular documents. ...
Diplomová práce se zabývá partnerstvím a klientským p ístupem ve spolupráci rodiny a školy. Teoretická část se zam uje na rodinu a školu jako instituci, jejich definici, funkci a kurikulární dokumenty. Dále se zabývá vztahy ...
Diplomová práce se zabývá partnerstvím a klientským p ístupem ve spolupráci rodiny a školy. Teoretická část se zam uje na rodinu a školu jako instituci, jejich definici, funkci a kurikulární dokumenty. Dále se zabývá vztahy ...
Komunikace začínajícího učitele na prvním stupni ZŠ
Communication of a beginning primary school teacher
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poche Kargerová, Jana
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 14. 01. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Hlavním cílem teoretické části je vymezit pojem začínající učitel a popsat formy podpory, které může čerstvý absolvent po nástupu do praxe využít. Dále pak zmapovat komunikaci a spolupráci učitele a rodiče, a uvést argumenty ...
The main aim of the theoretical part is to define the term 'beginning teacher' and to describe the forms of support which a fresh graduate can use when he starts his teaching practice. Furthermore, I focus on communication ...
The main aim of the theoretical part is to define the term 'beginning teacher' and to describe the forms of support which a fresh graduate can use when he starts his teaching practice. Furthermore, I focus on communication ...
Spolupráce rodiny a školy u žáků s potřebou podpůrných opatření z pohledu pedagogů
The cooperation between family and school in the case of pupils with special educational needs from teachers' point of view
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Viktorová, Ida
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 19. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Annotation: Michaela Kaštánková Pecháčová's diploma thesis "The cooperation between family and school in the case of pupils with special educational needs from teachers' point of view" deals with the issues of school-family ...
Diplomová práce Michaely Kaštánkové Pecháčové "Spolupráce rodiny a školy u žáků s potřebou podpůrných opatření z pohledu pedagogů" pojednává o problematice spolupráce školy a rodiny. Je rozdělena na část teoretickou, kde ...
Diplomová práce Michaely Kaštánkové Pecháčové "Spolupráce rodiny a školy u žáků s potřebou podpůrných opatření z pohledu pedagogů" pojednává o problematice spolupráce školy a rodiny. Je rozdělena na část teoretickou, kde ...
Problematika vztahu rodiny a mateřské školy
Issue of relationship between family and kindergarten
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Havlová, Jana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 10. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou vztahů rodiny a mateřské školy. Je zaměřena především na komunikaci, jejímž prostřednictvím dochází k vzájemným interakcím a budování vztahu mezi pedagogem a rodičem. Oba aktéři ...
This thesis deals with the relationship between family and kindergarten. It is mainly focused on communication, through which there is a mutual interaction and relationship builded between teachers and parents. In the ...
This thesis deals with the relationship between family and kindergarten. It is mainly focused on communication, through which there is a mutual interaction and relationship builded between teachers and parents. In the ...
Spolupráce rodiny a školy
Co-operation of family and school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poche Kargerová, Jana
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 05. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with cooperation between family and school. The aim of the theoretical part is to analyse the primary foreign sources of the programme Step by Step in the domain of the cooperation between family ...
Tato diplomová práce se zabývá problematikou spolupráce mezi rodinou a školou. Cílem teoretické části je analyzovat prvotní zahraniční zdroje programu Začít spolu v oblasti spolupráce rodiny a školy, především program HEAD ...
Tato diplomová práce se zabývá problematikou spolupráce mezi rodinou a školou. Cílem teoretické části je analyzovat prvotní zahraniční zdroje programu Začít spolu v oblasti spolupráce rodiny a školy, především program HEAD ...
Spolupráce asistenta pedagoga s třídním učitelem v primární škole
Cooperation of Pedagogical Asisstent and Class Teacher in primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krčmářová, Tereza
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 18. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce, teoreticko-empirického charakteru, se věnuje otázce činnosti asistenta pedagoga v prostředí primární školy. Pracuje s názory a zkušenostmi pedagogů a asistentů pedagogů. Teoretická část se zabývá sumarizací ...
This theoretical and empirical thesis addresses the issue of teaching assistant activity at primary school. It works with the views and experience of teachers and teaching assistants. The theoretical part summarizes knowledge ...
This theoretical and empirical thesis addresses the issue of teaching assistant activity at primary school. It works with the views and experience of teachers and teaching assistants. The theoretical part summarizes knowledge ...
Mentoring v mateřské škole jako cesta k učící se organizaci
Mentoring in the Nursery School as a Way to the Learning Organization
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořáková, Miroslava
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 19. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Teoretická část diplomové práce je tvořena literární rešerší zaměřenou na mentoring, mentorský vztah, cíle a význam mentoringu, druhy a fáze mentoringu, na mentoring na začátku profesní dráhy učitele a mentoring v průběhu ...
The theoretical part of the thesis consists of literary research focused on mentoring, mentoring relationship, goals and importance of mentoring, kinds and phases of mentoring, mentoring at the beginning of a teacher's ...
The theoretical part of the thesis consists of literary research focused on mentoring, mentoring relationship, goals and importance of mentoring, kinds and phases of mentoring, mentoring at the beginning of a teacher's ...