Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Pojetí přírodních věd v projektovaných kurikulárních dokumentech vybraných zemí
The Science in Intended Curriculum and Framework Documents in Selected Countries
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Dominik
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 23. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Hlavním cílem této studie je obohatit diskurs v oblasti tvorby projektované formy kurikula přírodních věd v kontextech různých zemí. Studie v rámci výzkumného designu vícepřípadové studie uplatňuje metody obsahových a ...
The main aim of this study is to enrich the discourse on developing an intended form of the science curriculum in different country contexts. A multi-case study research design uses methods of content and comparative ...
The main aim of this study is to enrich the discourse on developing an intended form of the science curriculum in different country contexts. A multi-case study research design uses methods of content and comparative ...
Psychologické a epistemologické otázky tvorby kurikula
Psychological and Epistemological Aspects of Curriculum Design
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Spilková, Vladimíra
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 12. 12. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: Psychological and Epistemological Aspects of Curriculum Design AUTHOR: Dominik Dvořák DEPARTMENT: Department of Primary Education, Charles University in Prague SUPERVISOR: Prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc. ABSTRACT: ...
NÁZEV: Psychologické a epistemologické otázky tvorby kurikula AUTOR: Dominik Dvořák KATEDRA (ÚSTAV) Katedra primární pedagogiky PedF UK ŠKOLITEL: Prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc. ABSTRAKT: Znepokojivý trend zhoršujících ...
NÁZEV: Psychologické a epistemologické otázky tvorby kurikula AUTOR: Dominik Dvořák KATEDRA (ÚSTAV) Katedra primární pedagogiky PedF UK ŠKOLITEL: Prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc. ABSTRAKT: Znepokojivý trend zhoršujících ...