Search
Now showing items 1-2 of 2
Kritická místa matematiky na základní škole - analýza didaktických praktik učitelů (lineární rovnice)
Critical areas of mathematics at the primary school - analysis of teachers' didactic practices (linear equations)
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Vondrová, Naďa
Date Issued: 2013
Date of defense: 10. 01. 2013
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Kritická místa matematiky na základní škole (Analýza didaktických praktik učitelů - lineární rovnice) Critical Areas of Mathematics at the Primary School (Analysis of Teachers' Didactic Practices - Linear Equations) Abstrakt ...
Kritická místa matematiky na základní škole (Analýza didaktických praktik učitelů - lineární rovnice) Critical Areas of Mathematics at the Primary School (Analysis of Teachers' Didactic Practices - Linear Equations) Abstract ...
Kritická místa matematiky na základní škole (Analýza didaktických praktik učitelů - lineární rovnice) Critical Areas of Mathematics at the Primary School (Analysis of Teachers' Didactic Practices - Linear Equations) Abstract ...
Zlomky - některé obtíže žáků a didaktické přístupy učitelů
Fractions - Some Difficulties of Pupils and Teaching Approaches of Teachers
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Vondrová, Naďa
Date Issued: 2014
Date of defense: 19. 05. 2014
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: (česky) Zlomky představují jedno z kritických míst matematiky základní školy. Cílem této diplomové práce je a) popsat didaktické praktiky používané při výuce zlomků (zaměřené zejména na aditivní operace se zlomky), b) ...
(anglicky) Fractions are one of the critical areas of mathematics at the primary school. The aim of this diploma thesis is to describe didactic practices used when teaching fractions (focusing in particular on additive ...
(anglicky) Fractions are one of the critical areas of mathematics at the primary school. The aim of this diploma thesis is to describe didactic practices used when teaching fractions (focusing in particular on additive ...