Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Úroveň porozumění základům genetiky a molekulární biologie u žáků gymnázií a druhého stupně základních škol
Level of Understanding of Basics of Genetics and Molecular Biology by Students of Secondary Education
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ehler, Edvard
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 18. 02. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Genetika je součástí sekundárního vzdělávání již desítky let. Výzkumy výsledků přírodovědného vzdělávání ale již delší dobu poukazují na to, že žáci si z výuky odnášejí různé typy miskoncepcí bez pochopení základních ...
Genetics has been part of secondary education for decades. However, research on the outcomes of science education has long shown that pupils have various types of misconceptions and are not able to deeply understand the ...
Genetics has been part of secondary education for decades. However, research on the outcomes of science education has long shown that pupils have various types of misconceptions and are not able to deeply understand the ...
Implementace doplňujícího vzdělávacího oboru Etická výchova na prvním stupni základní školy
Implementation of Ethic Education as a Supplementary Educational Subject at primary school
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Stará, Jana
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 22. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This PhD thesis describes the ways of implementing the supplementary educational subject of ethics education into the educational system in Czech society. The primary focus is on the teaching of prosocial behaviour at ...
Disertační práce popisuje způsoby implementace doplňkového vzdělávacího předmětu etická výchova do vzdělávacího systému v české společnosti. Primárně se zaměřuje na výuku prosociálního chování na prvním stupni základní ...
Disertační práce popisuje způsoby implementace doplňkového vzdělávacího předmětu etická výchova do vzdělávacího systému v české společnosti. Primárně se zaměřuje na výuku prosociálního chování na prvním stupni základní ...
Interdisciplinární propojení výtvarné a mediální výchovy ICT jako podpůrný prostředek ve výtvarné výchově
Interdisciplinary connection of Art and Media Education. ICT as a support tool in Art Education.
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Raudenský, Martin
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 01. 02. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Zdeňka Meira da Rocha: Interdisciplinární propojení výtvarné a mediální výchovy. ICT jako podpůrný prostředek ve výtvarné výchově Abstrakt Disertační práce reflektuje požadavky na změny ve vzdělávání související s aktuálními ...
Zdeňka Meira da Rocha: Interdisciplinary connection of Art and Media Education. ICT as a support tool in Art Education. Abstract This PhD thesis reflects the requirements for changes in education related to the current ...
Zdeňka Meira da Rocha: Interdisciplinary connection of Art and Media Education. ICT as a support tool in Art Education. Abstract This PhD thesis reflects the requirements for changes in education related to the current ...