Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Čtenářské strategie v předškolním vzdělávání
Reading Strategies in Preschool Education
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wildová, Radka
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 29. 01. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem práce bylo objasnit, jak učitelé mateřských škol rozvíjejí porozumění dětí předčítanému textu a jak hodnotí možnost využití čtenářských strategií jako podpory porozumění dětí během předčítání. V teoretické části jsem ...
The aim of the thesis was to clarify how nursery teachers develop children's comprehension of the text read aloud and how they evaluate the possibility of using reading strategies to support children's comprehension during ...
The aim of the thesis was to clarify how nursery teachers develop children's comprehension of the text read aloud and how they evaluate the possibility of using reading strategies to support children's comprehension during ...
Podpora profesního rozvoje učitelů jako nástroj zvyšování kvality školy
School Improvement: Supporting School-Based Teacher Professional Development
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tomková, Anna
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 17. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Disertační práce je koncipována jako teoreticko-empirická studie, která se zabývá tématem profesního rozvoje učitelů v kontextu rozvoje celé školy. Cílem studie v teoretické rovině je stručně představit východiska profesního ...
The dissertation explores teacher professional development as a strategy for improving school performance. The theoretical part defines school quality, teacher quality, and instruction quality. It further talks about teacher ...
The dissertation explores teacher professional development as a strategy for improving school performance. The theoretical part defines school quality, teacher quality, and instruction quality. It further talks about teacher ...