Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Prožívání profesních začátků psychologa ve školství
Experience of a vocational beginning as a psychologist in education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Soukupová, Tereza
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 22. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předkládaná bakalářská práce se věnuje prožívání profesních začátků psychologů ve školství. Cílem studie je nalézt a popsat podstatné aspekty ovlivňující vstup začínajících psychologů do školství. Do označení "psycholog ...
Submitted bachelor thesis follows the professional beginning experiences of psychologist in education. The aim of the study is to find and describe essentials influencing an entry of the beginning psychologist into education. ...
Submitted bachelor thesis follows the professional beginning experiences of psychologist in education. The aim of the study is to find and describe essentials influencing an entry of the beginning psychologist into education. ...
Vstup nadaného dítěte do školy
Enter a Gifted Child to School
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hříbková, Lenka
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 21. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá vstupem nadaného nešestiletého dítěte do školy. Cílem bakalářské práce je identifikovat pozitivní a negativní momenty adaptace nadaného nešestiletého dítěte na školu. Ve svém vlastním výzkumném ...
This bachelor thesis presents a case study of a gifted child under six years old entering a school. The aim is to identify the positive and negative aspects of a child's adaptation to school. My project focuses on the ...
This bachelor thesis presents a case study of a gifted child under six years old entering a school. The aim is to identify the positive and negative aspects of a child's adaptation to school. My project focuses on the ...