Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
"Domov" pohledem učitelů mateřských škol a dětí předškolního věku a zprostředkování tohoto tématu dětem v mateřské škole prostřednictvím knih
"Home" from the point of view of kindergarten teachers and preschool children and the mediations of this topic to children in kindergarten through books
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 19. 01. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá zprostředkováním tématu domova a jeho podob dětem v mateřské škole metodou práce s knihou. Cílem této práce je vybrat vhodné knihy, které nabízejí různé podoby domova, ať už v tradiční, či ...
This diploma thesis deals with the mediation of the topic of home and its forms to children in kindergarten by the method of working with a book. The aim of this work is to select suitable books that offer different forms ...
This diploma thesis deals with the mediation of the topic of home and its forms to children in kindergarten by the method of working with a book. The aim of this work is to select suitable books that offer different forms ...
Co čteme dětem předškolního věku doma a v mateřské škole
Reading to Young Children at Home and in Kindergarten
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 30. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zjistit, jaké knihy čtou předškolním dětem rodiče a učitelky mateřských škol. Teoretická část vymezuje čtenářskou pregramotnost a předškolní věk, zabývá se setkáním s knihou v rodině a v mateřské ...
The aim of this dissertation is to discover what kinds of books are the preschool children read by both their parents and their preschool teachers. The theoretical part defines the preliteracy of the readers and the preschool ...
The aim of this dissertation is to discover what kinds of books are the preschool children read by both their parents and their preschool teachers. The theoretical part defines the preliteracy of the readers and the preschool ...