Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Obtíže žáků při řešení vybraných slovních úloh z výzkumu TIMSS
Pupils' difficulties in solving selected word problems from TIMSS research
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 10. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Obtíže žáků při řešení vybraných slovních úloh z výzkumu TIMSS. (Diplomová práce.) Abstrakt Teoretická část práce obsahuje popis mezinárodních srovnávacích výzkumů, konkrétně PISA a TIMSS, a analyzuje výsledky českých žáků. ...
Pupils' difficulties in solving selected word problems from TIMSS research. (Diploma Thesis.) Abstract The theoretical part of the diploma thesis describes international comparative surveys, namely PISA and TIMSS, and ...
Pupils' difficulties in solving selected word problems from TIMSS research. (Diploma Thesis.) Abstract The theoretical part of the diploma thesis describes international comparative surveys, namely PISA and TIMSS, and ...
Výrazy s proměnnou v učivu základní školy
Expressions with variables in primary mathematics
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 13. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na výuku výrazů s proměnnou v osmém ročníku základní školy a je rozdělena na teoretickou, přípravnou a experimentální část. V teoretické části je uvedena stručná charakteristika cílů výuky výrazů ...
The thesis is focused on the teaching of variable expressions at the eighth grade of elementary school and is divided into the theoretical, preparatory and experimental part. The theoretical part contains a short description ...
The thesis is focused on the teaching of variable expressions at the eighth grade of elementary school and is divided into the theoretical, preparatory and experimental part. The theoretical part contains a short description ...
Slovní úlohy na střední škole waldorfské
Word problems at the Waldorf secondary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 04. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Teoretická část práce obsahuje didaktický rozbor tématu slovních úloh, tedy vymezení pojmu slovní úloha, klasifikaci slovních úloh z několika různých hledisek a metody řešení slovních úloh podle několika českých didaktiků ...
The theoretical part of the diploma thesis contains didactic analysis of word problems, that is the definition of a word problem, classification of word problems from various perspectives and methods of solving word problems, ...
The theoretical part of the diploma thesis contains didactic analysis of word problems, that is the definition of a word problem, classification of word problems from various perspectives and methods of solving word problems, ...
Soustavy lineárních rovnic na základní škole - obtíže žáků a pohled učitelů
Systems of linear equations at the primary school - pupils' problems and teachers' views
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 19. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce bylo popsat kritická místa při řešení soustav lineárních rovnic na základní škole. Nejdříve jsou přehledně uvedeny různé metody řešení soustav rovnic se dvěma neznámými, stručně nastíněna historie ...
The goal of the diploma thesis was to describe critical moments for solving systems of linear equations at the primary school. First, various methods of solving systems of two linear equations with two unknowns are summarized, ...
The goal of the diploma thesis was to describe critical moments for solving systems of linear equations at the primary school. First, various methods of solving systems of two linear equations with two unknowns are summarized, ...
Nepřímá úměrnost - žákovské strategie, analýza učebnic a didaktické praktiky učitelů
Indirect Proportion - Pupils' Strategies, Textbook Analysis and Teachers' Didactic Practices
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 04. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 1 Abstract The goal of the diploma thesis was to identify and describe didactic practices of selected experienced mathematics teachers, used in the teaching of indirect proportion, to make an analysis of the most used ...
1 Abstrakt Cílem diplomové práce bylo u vybraných zkušených učitelů matematiky identifikovat a popsat didaktické praktiky používané při výuce nepřímé úměrnosti, provést analýzu nejčastěji používaných učebnic z hlediska ...
1 Abstrakt Cílem diplomové práce bylo u vybraných zkušených učitelů matematiky identifikovat a popsat didaktické praktiky používané při výuce nepřímé úměrnosti, provést analýzu nejčastěji používaných učebnic z hlediska ...
Míra porozumění kódu u žáků 2. ročníku ZŠ
Code comprehension in 2nd grade pupils at primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slezáková, Jana
Datum publikování: 2024
Datum obhajoby: 11. 01. 2024
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The theoretical part of this thesis deals with one mathematical problem from a didactic test given within the project Teacher's understanding of the causes of school failure and the effectiveness of pedagogical interventions. ...
Teoretická část této diplomové práce se zabývá jednou matematickou úlohou z didaktického testu zadaného v rámci projektu Učitelské porozumění příčinám školní neúspěšnosti a efektivita pedagogických intervencí. Obsahuje ...
Teoretická část této diplomové práce se zabývá jednou matematickou úlohou z didaktického testu zadaného v rámci projektu Učitelské porozumění příčinám školní neúspěšnosti a efektivita pedagogických intervencí. Obsahuje ...