Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Využití písně v hodinách německého jazyka jako prostředku k rozvoji komunikační kompetence
The use of music in German lessons as a means of developing communicative competence
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 06. 03. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: ráce se zabývá problematikou využití písní ve výuce německého jazyka. Jejím cílem je přispět k řešení problematiky využití písní ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka. Teoretické východisko představuje popis postavení ...
This diploma thesis is focused on the issue of using songs in German language teaching. Its aim is to contribute to tackling the issue of using songs in lessons of the German language as a second foreign language. The ...
This diploma thesis is focused on the issue of using songs in German language teaching. Its aim is to contribute to tackling the issue of using songs in lessons of the German language as a second foreign language. The ...
Využítí písně v hodinách německého jazyka jako prostředku k rozvoji komunikační kompetence
The use of music in German lessons as a means of developing communicative competence
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Nečasová, Pavla
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 13. 01. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou využití písní ve výuce německého jazyka. Jejím cílem je přispět k řešení problematiky využití písní ve výuce němčiny jako druhého cizího jazyka. Teoretické východisko představuje ...
This diploma thesis is focused on the issue of using songs in German language teaching. Its aim is to contribute to tackling the issue of using songs in lessons of the German language as a second foreign language. The ...
This diploma thesis is focused on the issue of using songs in German language teaching. Its aim is to contribute to tackling the issue of using songs in lessons of the German language as a second foreign language. The ...
Možnosti využití jazykových portfolií ve výuce německého jazyka na středních školách
Implementation of European Language Portfolio in education of German language on secondary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Nečasová, Pavla
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předložená diplomová práce "Možnosti využití jazykových portfolií při výuce německého jazyka na středních školách" teoretické části věnuje okolnostem vzniku portfolia, souvisejícím dokumentům a jednotlivým složkám portfolia. ...
The aim of this master's thesis " education of German language on secondary schools" -
The aim of this master's thesis " education of German language on secondary schools" -
Proporcionalita čtyř dovedností ve výuce německého jazyka v sekundárním vzdělávání
Proportion of four skills in lessons of German Language on secondary level
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 15. 09. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: PROPORCIONALITA ČTYŘ ŘEČOVÝCH DOVEDNOSTÍ VE VÝUCE NĚMČINY JAKO CIZÍHO JAZYKA (S DŮRAZEM NA POSTAVENÍ DOVEDNOSTI POSLECHU S POROZUMĚNÍM) THE PROPORTIONALITY OF FOUR LANGUAGE SKILLS IN TEACHING GERMAN AS A FOREIGN LANGUAGE. ...
- 2 - KARLOVA UNIVERZITA PEDAGOGICKÁ FAKULTA KATEDRA NĚMECKÉHO JAZYKA PROPORCIONALITA ČTYŘ DOVEDNOSTÍ VE VÝUCE NĚMČINY JAKO CIZÍHO JAZYKA (S DŮRAZEM NA POSTAVENÍ POSLECHU S POROZUMĚNÍM) PROPORTIONALITY OF THE FOUR TARGET ...
- 2 - KARLOVA UNIVERZITA PEDAGOGICKÁ FAKULTA KATEDRA NĚMECKÉHO JAZYKA PROPORCIONALITA ČTYŘ DOVEDNOSTÍ VE VÝUCE NĚMČINY JAKO CIZÍHO JAZYKA (S DŮRAZEM NA POSTAVENÍ POSLECHU S POROZUMĚNÍM) PROPORTIONALITY OF THE FOUR TARGET ...
Možnosti zařazení projektového vyučování do výuky německého jazyka na 1. stupni ZŠ
Options of implementation of the project teaching for German language teaching in the first level of elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Nečasová, Pavla
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 17. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá projektovým vyučováním a možnostmi zařazení této metody do výuky cizího jazyka na prvním stupni základní školy. Teoretická část je zaměřena na historii, příznaky, klasifikaci, fáze a výhody i úskalí ...
This Diploma thesis deals with the project teaching and with the options of implementation of this method into second language teaching in the first level of elementary schools. Theoretical part of the thesis focuses on ...
This Diploma thesis deals with the project teaching and with the options of implementation of this method into second language teaching in the first level of elementary schools. Theoretical part of the thesis focuses on ...