Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Nedoslýchavý člověk v procesu edukace
Hard of hearing person in process of education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hádková, Kateřina
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 01. 06. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá procesem edukace nedoslýchavých lidí. Práce vychází z příslušné odborné literatury a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce shrnuje klasifikaci osob se sluchovým ...
The thesis deals with the process of education of hard of hearing people. The work is based on relevant professional literature and is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part of the work sums ...
The thesis deals with the process of education of hard of hearing people. The work is based on relevant professional literature and is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part of the work sums ...
Úloha asistentů pedagoga při vzdělávání odsouzených se zdravotním postižením
Role of teaching assistants in the education of convicts with disabilities
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bajcura, Lubomír
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The purpose of this diploma work is to evaluate the work of teaching assistants in supporting the study of convicts with disabilities in the Vocational School in Vinařice Prison. The partial aim of this diploma work is to ...
Cílem diplomové práce je evaluace práce asistentů pedagoga při podpoře studia odsouzených se zdravotním postižením ve Středním odborném učilišti ve Věznici Vinařice. Dílčím cílem práce je zjistit, zda asistenti pedagoga ...
Cílem diplomové práce je evaluace práce asistentů pedagoga při podpoře studia odsouzených se zdravotním postižením ve Středním odborném učilišti ve Věznici Vinařice. Dílčím cílem práce je zjistit, zda asistenti pedagoga ...
Postoje pedagogů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání žáků s mentálním postižením
Attitudes of primary school teachers to inclusive education of children with mental disabilities
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with the issue of inclusive education of pupils with mental disabilities. The aim of the thesis is to find out what attitudes are occupied by primary school teachers and teachers of basic schools ...
Tato diplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením. Cílem práce je zjistit, jaké postoje zaujímají pedagogové základních škol a pedagogové základních škol praktických k ...
Tato diplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením. Cílem práce je zjistit, jaké postoje zaujímají pedagogové základních škol a pedagogové základních škol praktických k ...