Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Problematika výuky moderních dějin na základních a středních školách v České republice
Issue of teaching modern history at elementary and high schools in the Czech Republic
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hnilica, Jiří
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The theme of the presented rigorous thesis is problematics of teaching of modern history in primary and secondary schools in the Czech Republic. The thesis is divided into two main parts. The first part deals with an ...
Tématem rigorózní práce je problematika výuky moderních dějin na základních a středních školách v České republice. Práce je členěna do dvou hlavních částí. První část se věnuje analýze legislativního rámce vzdělávací ...
Tématem rigorózní práce je problematika výuky moderních dějin na základních a středních školách v České republice. Práce je členěna do dvou hlavních částí. První část se věnuje analýze legislativního rámce vzdělávací ...
Analýza příčin neúspěšnosti romských žáků na základní škole
Analysis of Reasons Leading to Primary School Failures of Romany Children
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 04. 02. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The rigorous work deals with the reasons leading to primary school failures of Romany children. The empirical research focuses on the knowledge or the lack of knowledge of the native language - the Romany language and its ...
Rigorózní práce se zabývá rozborem a analýzou příčin školní neúspěšnosti romských žáků na základní škole. V empirickém šetření je práce zaměřena na znalost či neznalost mateřského jazyka - romštiny a její případný vliv na ...
Rigorózní práce se zabývá rozborem a analýzou příčin školní neúspěšnosti romských žáků na základní škole. V empirickém šetření je práce zaměřena na znalost či neznalost mateřského jazyka - romštiny a její případný vliv na ...