Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Portfolio dítěte jako prostředek ke zlepšení spolupráce rodiny a mateřské školy
Child's portfolio as a tool for improving cooperation between family and kindergarten
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koželuhová, Eva
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 20. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce s názvem "Portfolio dítěte jako prostředek ke zlepšení spolupráce rodiny a mateřské školy" se zabývá tím, jak portfolio dítěte může napomoci ke zlepšení spolupráce rodiny a mateřské školy, přesněji k probuzení ...
The diploma thesis entitled "Child Portfolio as a Means to Improve Family and Kindergarten Cooperation" deals with how a child's portfolio can help improve family and nursery school cooperation, more specifically to awaken ...
The diploma thesis entitled "Child Portfolio as a Means to Improve Family and Kindergarten Cooperation" deals with how a child's portfolio can help improve family and nursery school cooperation, more specifically to awaken ...
Vztah rodiny a školy: případ dítěte mezi institucemi v konfliktu
Communication between family and school: The case of a child between institutions in conflict
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Viktorová, Ida
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 04. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The main goal of this diploma thesis is to map out the area of communication and cooperation between the pupil's parents and school in a conflict situation. At the same time, this thesis examines the impact of said situation ...
Předkládaná diplomová práce si klade za cíl zmapovat oblast spolupráce a komunikace mezi rodiči žáka a školou v konfliktní situaci. Zároveň práce zkoumá dopady, které tato situace má na optimální vývoj dítěte, jež se ...
Předkládaná diplomová práce si klade za cíl zmapovat oblast spolupráce a komunikace mezi rodiči žáka a školou v konfliktní situaci. Zároveň práce zkoumá dopady, které tato situace má na optimální vývoj dítěte, jež se ...
Spolupráce rodiny a školy u žáků s potřebou podpůrných opatření z pohledu pedagogů
The cooperation between family and school in the case of pupils with special educational needs from teachers' point of view
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Viktorová, Ida
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 19. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Annotation: Michaela Kaštánková Pecháčová's diploma thesis "The cooperation between family and school in the case of pupils with special educational needs from teachers' point of view" deals with the issues of school-family ...
Diplomová práce Michaely Kaštánkové Pecháčové "Spolupráce rodiny a školy u žáků s potřebou podpůrných opatření z pohledu pedagogů" pojednává o problematice spolupráce školy a rodiny. Je rozdělena na část teoretickou, kde ...
Diplomová práce Michaely Kaštánkové Pecháčové "Spolupráce rodiny a školy u žáků s potřebou podpůrných opatření z pohledu pedagogů" pojednává o problematice spolupráce školy a rodiny. Je rozdělena na část teoretickou, kde ...
Spolupráce rodiny a školy
Co-operation of family and school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poche Kargerová, Jana
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 05. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with cooperation between family and school. The aim of the theoretical part is to analyse the primary foreign sources of the programme Step by Step in the domain of the cooperation between family ...
Tato diplomová práce se zabývá problematikou spolupráce mezi rodinou a školou. Cílem teoretické části je analyzovat prvotní zahraniční zdroje programu Začít spolu v oblasti spolupráce rodiny a školy, především program HEAD ...
Tato diplomová práce se zabývá problematikou spolupráce mezi rodinou a školou. Cílem teoretické části je analyzovat prvotní zahraniční zdroje programu Začít spolu v oblasti spolupráce rodiny a školy, především program HEAD ...
Mentoring v mateřské škole jako cesta k učící se organizaci
Mentoring in the Nursery School as a Way to the Learning Organization
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořáková, Miroslava
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 19. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Teoretická část diplomové práce je tvořena literární rešerší zaměřenou na mentoring, mentorský vztah, cíle a význam mentoringu, druhy a fáze mentoringu, na mentoring na začátku profesní dráhy učitele a mentoring v průběhu ...
The theoretical part of the thesis consists of literary research focused on mentoring, mentoring relationship, goals and importance of mentoring, kinds and phases of mentoring, mentoring at the beginning of a teacher's ...
The theoretical part of the thesis consists of literary research focused on mentoring, mentoring relationship, goals and importance of mentoring, kinds and phases of mentoring, mentoring at the beginning of a teacher's ...
Práce asistenta pedagoga na základních školách
Scope of responsibilities of a teaching assistant at primary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Blažková, Veronika
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 18. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis "The work of a teaching assistant in primary schools" deals with the work of a teaching assistant and his cooperation and communication with other participants in the educational process such as parents, ...
Diplomová práce "Práce asistenta pedagoga na základních školách" se věnuje práci asistenta pedagoga a jeho spolupráci a komunikaci s ostatními účastníky výchovně- vzdělávacího procesu jako jsou rodiče, učitel a žáci, kteří ...
Diplomová práce "Práce asistenta pedagoga na základních školách" se věnuje práci asistenta pedagoga a jeho spolupráci a komunikaci s ostatními účastníky výchovně- vzdělávacího procesu jako jsou rodiče, učitel a žáci, kteří ...