Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Zavádění obsahu mnohoúhelníků, zejména metodou uvolňování parametru, v primární škole
Introducing the area of polygons, particularly by method of releasing parameter in primary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kloboučková, Jaroslava
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá popisem konstruktivisticky vedené výuky matematiky ve třetím ročníku základní školy se zaměřením na geometrii a konkrétně na jeden ze způsobů zavádění obsahu obecného trojúhelníku, který vyjadřuje vztah ...
This thesis deals with the description of constructive approach to teaching mathematics in the third grade of primary school. Teaching mathematics is focused on geometry, specifically on one way of introducing the area of ...
This thesis deals with the description of constructive approach to teaching mathematics in the third grade of primary school. Teaching mathematics is focused on geometry, specifically on one way of introducing the area of ...
Strategie řešení úloh o obsahu rovinných obrazců na základní škole
Strategies of solving problems focusing on area of plane figures in elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 22. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The theme of the diploma work are pupil's strategies of solving selected problems focusing on area of plane figures. The theoretical part includes definitions of basic ideas - problem, area, problems of area, solving ...
Tématem diplomové práce jsou žákovské strategie řešení vybraných úloh o obsahu rovinných obrazců. Součástí teoretické části je vymezení základních pojmů - úloha, obsah, úlohy o obsahu, řešení úloh, strategie řešení. Rovinné ...
Tématem diplomové práce jsou žákovské strategie řešení vybraných úloh o obsahu rovinných obrazců. Součástí teoretické části je vymezení základních pojmů - úloha, obsah, úlohy o obsahu, řešení úloh, strategie řešení. Rovinné ...