Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Využití interaktivní tabule v hodinách literární výchovy na 1.stupni ZŠ
Use of the Interactive White Board in Literary education in the First Grade of Primary School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klumparová, Štěpánka
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je zmapovat možnosti využití interaktivní tabule v počáteční fázi výuky literární výchovy, v tzv. evokaci, a to na základě formulovaných poznatků o potřebách a zájmech prepubescentního čtenáře ...
The aim of this diploma thesis is mapping options of the use of the interactive whiteboard in the introductory part of Literature lesson called the evocation, based on formulated findings of needs and interests of the ...
The aim of this diploma thesis is mapping options of the use of the interactive whiteboard in the introductory part of Literature lesson called the evocation, based on formulated findings of needs and interests of the ...
Zahájení hodiny literární výchovy dle zásad pedagogického konstruktivismu
Beginning of a literary education lesson according to principles of the constructivist teaching
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hausenblas, Ondřej
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 21. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje problematice zahajování vyučování v oboru literární výchovy. Autorka si stanovila za cíl dokázat, že uplatňování konstruktivistického přístupu ve strukturování výuky vzbuzuje v žácích a studentech ...
The diploma thesis deals with an issue of a teaching process initiation in a literary education. The aim of the thesis is to prove that applying a constructivist approach to the lesson structure arouses pupils' and students' ...
The diploma thesis deals with an issue of a teaching process initiation in a literary education. The aim of the thesis is to prove that applying a constructivist approach to the lesson structure arouses pupils' and students' ...