Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
One Man Worth Ten Thousand: The Efficiency of the CLIL Approach in a Monolingual Class
Jeden člověk za tisíc: efektivnost přístupu CLIL v jednojazyčné třídě
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hofmannová, Marie
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 30. 01. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with the issue of non-native language instruction of content subjects in a Czech secondary education environment. This topic is viewed upon through the prism of Content and Language Integrated Learning ...
Tato diplomová práce se zabývá tématem obtížnosti výuky obsahových předmětů v jazyce jiném než mateřském. Tento problém je řešen prostřednictvím metody Content and Language Integrated Learning (CLIL). Teoretická část ...
Tato diplomová práce se zabývá tématem obtížnosti výuky obsahových předmětů v jazyce jiném než mateřském. Tento problém je řešen prostřednictvím metody Content and Language Integrated Learning (CLIL). Teoretická část ...
Using podcasts to teach English to young learners
Použití podcastů na výuku angličtiny pro předškolní děti
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Müller Dočkalová, Barbora
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 13. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This bachelor thesis deals with podcasts as a way of teaching the English language, mainly focused on children aged 5-7 years before the start of their school education. The podcasts are designed to introduce the English ...
Tato bakalářská práce se věnuje podcastům jako výukovém materiálu na výuku anglického jazyka u dětí v předškolním věku. Podcasty jsou vytvořené za účelem uvedení dětí do anglického jazyka pomocí jejich mateřského jazyka, ...
Tato bakalářská práce se věnuje podcastům jako výukovém materiálu na výuku anglického jazyka u dětí v předškolním věku. Podcasty jsou vytvořené za účelem uvedení dětí do anglického jazyka pomocí jejich mateřského jazyka, ...
One Man Worth Ten Thousand: The Efficiency of the CLIL Approach in a Monolingual Class
Jeden člověk za tisíc: efektivnost přístupu CLIL v jednojazyčné třídě
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hofmannová, Marie
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 16. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá tématem obtížnosti výuky obsahových předmětů v jazyce jiném než mateřském. Tento problém je řešen prostřednictvím metody Content and Language Integrated Learning (CLIL). Teoretická část ...
The thesis deals with the issue of non-native language instruction of content subjects in a Czech secondary education environment. This topic is viewed upon through the prism of Content and Language Integrated Learning ...
The thesis deals with the issue of non-native language instruction of content subjects in a Czech secondary education environment. This topic is viewed upon through the prism of Content and Language Integrated Learning ...
Fictional languages as a means of exemplifying selected linguistic concepts
Fiktivní jazyky jako prostředek exemplifikace vybraných lingvistických konceptů
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lancová, Klára
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 14. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen