Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Přínosy metody Persona Dolls v anti-předsudkové výchově
Benefits of Persona Dolls method in anti-prejudice education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kargerová, Jana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 18. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na přínosy metody Persona Dolls v souvislosti s předsudky. První kapitola teoretické části charakterizuje proměny v oblasti vzdělávání po roce 1989 a vytvoření stěžejních kurikulárních dokumentů ...
The aim of this thesis is to find out the benefits of Persona Dolls method in connection with prejudices. The first chapter of its theoretical part deals with changes in the field of education after year 1989 and with the ...
The aim of this thesis is to find out the benefits of Persona Dolls method in connection with prejudices. The first chapter of its theoretical part deals with changes in the field of education after year 1989 and with the ...
Mezigenerační učení ve výchově dětí předškolního věku
Intergenerational Learning in Education of Preschool Children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 24. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá mezigeneračním učením v rodinách předškolních dětí. První, teoretická část pojednává o mezigeneračním učení probíhajícím v rodinách a možnostech mezigeneračních programů mimo rodinu. Druhá, praktická část, ...
The thesis is focused on the intergenerational learning in families of preschool children. The first, theoretical part, discusses the ongoing intergenerational learning in families and possibilities of intergenerational ...
The thesis is focused on the intergenerational learning in families of preschool children. The first, theoretical part, discusses the ongoing intergenerational learning in families and possibilities of intergenerational ...