Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Poznatky o žákovských prekoncepcích mentálního postižení v kontextu proměny paradigmatu současného vzdělávání
Evidence concerning pupils'preconceptions of intellectual disability in the context of the paradigm shift in today's education
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Disertační práce je koncipována jako teoreticko-výzkumná studie, která se zabývá dosud marginálně řešenou tematikou prekoncepcí intaktních žáků o mentálním postižení. Cílem studie bylo v teoretické rovině stručně vymezit ...
This dissertation thesis is designed as a theoretical and research survey focusing on the currently marginalised issue of intact pupils' preconceptions of intellectual disability. The survey aims to outline the concept of ...
This dissertation thesis is designed as a theoretical and research survey focusing on the currently marginalised issue of intact pupils' preconceptions of intellectual disability. The survey aims to outline the concept of ...
Vliv proinkluzivního edukačního prostředí na postoje žáků vůči osobám se znevýhodněním
Impact of inclusive environment for pupils attitudes towards persons with disability
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 08. 02. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Daná studie je koncipována jako teoreticko výzkumná práce, která se zaměřuje na zjišťování změn postojů u žáků 4. a 5. tříd vůči lidem s postižením. Ve studii se zkoumá, zdali má na postoje žáků 4. a 5. tříd základních ...
This dissertation is conceived as a theoretical - empirical study, which is focused on modifications in attitudes of fourth and fifth grade pupils towards people with disabilities. The research is based on three possible ...
This dissertation is conceived as a theoretical - empirical study, which is focused on modifications in attitudes of fourth and fifth grade pupils towards people with disabilities. The research is based on three possible ...
Uplatnění speciálních pedagogů v rezidenčních zařízeních sociálních a zdravotních služeb pro seniory
Application of special educators in residential social and health services for the elderly
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 08. 02. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Rigorous thesis presents the possibility of employment of special pedagogues in residential health and social facilities for seniors. There are understood primarily homes for the elderly, special regime homes and hospitals ...
Rigorózní práce představuje možnosti pracovního uplatnění speciálních pedagogů v rezidenčních zařízeních zdravotních a sociálních služeb pro seniory, kterými zde rozumíme především domovy pro seniory, domovy se zvláštním ...
Rigorózní práce představuje možnosti pracovního uplatnění speciálních pedagogů v rezidenčních zařízeních zdravotních a sociálních služeb pro seniory, kterými zde rozumíme především domovy pro seniory, domovy se zvláštním ...
Možnosti podpory osvojování cizího jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v mladším školním věku
Posibilities of Support for Teaching a Foreign Language to Pupils with Special Educational Needs at Younger School Age
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 08. 02. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Doctoral thesis titled Posibilities of support for teaching a foreign language to pupils with special educational needs at younger school age responds to the need to change the traditional approach in teaching a foreign ...
Rigorózní práce s názvem Možnosti podpory osvojování cizího jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v mladším školním věku reaguje na potřebu změny tradičního přístupu ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými ...
Rigorózní práce s názvem Možnosti podpory osvojování cizího jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v mladším školním věku reaguje na potřebu změny tradičního přístupu ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými ...
Schopnost psaní nedominantní končetinou u dospělé populace
Ability to write with a nondominant limb in adult population
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: v českém jazyce Rigorózní práce se zabývá schopností psaní nedominantní končetinou u dospělé populace. První tři (teoretické) kapitoly seznamují čtenáře s problematikou komunikace, afázie, laterality a psaného projevu. ...
v anglickém jazyce This thesis analyses the ability to write by a nondominant limb in adult population. First three (theoretical) chapters introduce the issue of communication, aphasia, laterality and writing skills. The ...
v anglickém jazyce This thesis analyses the ability to write by a nondominant limb in adult population. First three (theoretical) chapters introduce the issue of communication, aphasia, laterality and writing skills. The ...
Analýza procesu vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením se zaměřením na inovativní výukové metody, moderní digitální technologie a formativní speciálněpedagogické terapie
Analysis of the process of education of pupils with moderate mental disabilities focusing on innovative teaching methods, modern digital technologies and formative special pedagogical therapies
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Rigorous work deals with the issue of education of pupils with moderate mental disabilities at special elementary schools. The aim of the thesis is to analyze the issue of education of these pupils at special primary ...
Rigorózní práce se věnuje problematice edukace žáků se středně těžkým mentálním postižením na základních školách speciálních. Cílem rigorózní práce je analyzovat problematiku edukace těchto žáků na základní škole speciální, ...
Rigorózní práce se věnuje problematice edukace žáků se středně těžkým mentálním postižením na základních školách speciálních. Cílem rigorózní práce je analyzovat problematiku edukace těchto žáků na základní škole speciální, ...