Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Formy spolupráce rodiny a školy na počátku školní docházky
Forms of Family and School Cooperation at the Beginning of School Attandance
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kargerová, Jana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 18. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se soustředí na formy spolupráce mezi rodinou a školou na počátku školní docházky. Teoretická část definuje rodinu a školu jako výchovně - vzdělávací instituce. Mapuje kořeny vývoje spolupráce těchto ...
This thesis focuses on forms of cooperation between family and school at the beginning of school attendance. The theoretical part defines family and school as educational institutions and traces the development of cooperation ...
This thesis focuses on forms of cooperation between family and school at the beginning of school attendance. The theoretical part defines family and school as educational institutions and traces the development of cooperation ...
Být učitelem na valašské venkovské škole v první polovině 20. století
To be a teacher at wallachian village school in the first half of the 20th century
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hnilica, Jiří
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 19. 01. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá postavením a každodenností valašských učitelů obecných škol první poloviny 20. století. Nejprve pojednává o rozsahu Valašska a rozdílech v jeho vymezení u různých autorů, poté se zaměřuje na ...
This thesis deals with the position and everydayness of Valašsko region teachers at primary schools in the first half of 20th century. Firstly the thesis discusses the range of the Valašsko region and a diversity of its ...
This thesis deals with the position and everydayness of Valašsko region teachers at primary schools in the first half of 20th century. Firstly the thesis discusses the range of the Valašsko region and a diversity of its ...
Zkušenosti učitelů anglického jazyka s výukou žáků se specifickými poruchami učení
Experience of English Teachers with Students with Learning Disabilities
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Linková, Marie
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 19. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zjistit, jak jednotliví učitelé anglického jazyka na základních a středních školách (N=50) nahlížejí na problematiku specifických poruch učení, především dyslexie. Důležité jsou také informovanost ...
The aim of this diploma thesis is to find what stance the particular teachers of primary and secondary schools (N=50) adopt on the problem of learning disability, especially dyslexia. Very important is to study their ...
The aim of this diploma thesis is to find what stance the particular teachers of primary and secondary schools (N=50) adopt on the problem of learning disability, especially dyslexia. Very important is to study their ...