Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
ICT jako možný nástroj ke vzdělávání v MŠ, využití intranetu k rychlejší komunikaci, řízení MŠ i vlastnímu DVPP, integrace ICT do prostředí MŠ
ICT as a possible implement for education in nursery school, utilization of intranet to communicate faster, nursery management and further education itself, ICT Integration into nursery school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svoboda, Petr
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 31. 05. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: ICT jako možný nástroj ke vzdělávání v MŠ využití intranetu k rychlejší komunikaci, řízení MŠ i vlastnímu DVPP, Integrace ICT do prostředí MŠ AUTOR: Bc. Ivana Koppová KATEDRA (ÚSTAV) CŠM PedF UK v Praze VEDOUCÍ ...
TITLE: ICT as a possible implement for education in nursery school utilization of intranet to communicate faster, nursery management and further education itself, ICT Integration into nursery school AUTHOR: Bc. Ivana Koppová ...
TITLE: ICT as a possible implement for education in nursery school utilization of intranet to communicate faster, nursery management and further education itself, ICT Integration into nursery school AUTHOR: Bc. Ivana Koppová ...
Moderní didaktické prostředky současnosti v řízení škol a vzdělávání
Current Modern Didactic Means used in Management of schools and Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svoboda, Petr
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Téma významu moderních didaktických prostředků v současných podmínkách pedagogické praxe je považováno za aktuální a často zařazované do odborných diskuzí. Závěrečná práce se zabývá otázkou, zda využívání moderních technologií ...
The topic of the importance of modern didactic tools in the current conditions of pedagogical practice is considered as contemporary and often discussed. The thesis deals with the question whether the application of modern ...
The topic of the importance of modern didactic tools in the current conditions of pedagogical practice is considered as contemporary and often discussed. The thesis deals with the question whether the application of modern ...