Hledat
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
Existencialism and its Implementation in Education
Existencionalismus a jeho implementace v edukaci
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hogenová, Anna
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 23. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis aims to outline the most influential ideas of existentialism and relate them to our everyday life. The first part focuses on five existential writers and their most profound contributions. It addresses the works ...
Tato práce si klade za cíl nastínit nejvlivnější myšlenky existencialismu a dát je do souvislosti s naším každodenním životem. První část se zaměřuje na pět existenciálních spisovatelů a jejich nejhlubší příspěvky. Oslovuje ...
Tato práce si klade za cíl nastínit nejvlivnější myšlenky existencialismu a dát je do souvislosti s naším každodenním životem. První část se zaměřuje na pět existenciálních spisovatelů a jejich nejhlubší příspěvky. Oslovuje ...
One Man Worth Ten Thousand: The Efficiency of the CLIL Approach in a Monolingual Class
Jeden člověk za tisíc: efektivnost přístupu CLIL v jednojazyčné třídě
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hofmannová, Marie
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 30. 01. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with the issue of non-native language instruction of content subjects in a Czech secondary education environment. This topic is viewed upon through the prism of Content and Language Integrated Learning ...
Tato diplomová práce se zabývá tématem obtížnosti výuky obsahových předmětů v jazyce jiném než mateřském. Tento problém je řešen prostřednictvím metody Content and Language Integrated Learning (CLIL). Teoretická část ...
Tato diplomová práce se zabývá tématem obtížnosti výuky obsahových předmětů v jazyce jiném než mateřském. Tento problém je řešen prostřednictvím metody Content and Language Integrated Learning (CLIL). Teoretická část ...
Analýza písemně zpracovaných příprav na hodinu CLIL
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 19. 12. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Content and language integrated learning (CLIL) is a dual focused educational approach in which an additional language is used for the learning and teaching of both language and a non- linguistic subject or its part. While ...
Content and Language Integrated Learning (CLIL) je pedagogický přístup, kdy se cizí jazyk používá jako nástroj pro vyučování nejazykového předmětu, resp. jeho části. Přestože existují nejrůznější podoby implementace CLIL, ...
Content and Language Integrated Learning (CLIL) je pedagogický přístup, kdy se cizí jazyk používá jako nástroj pro vyučování nejazykového předmětu, resp. jeho části. Přestože existují nejrůznější podoby implementace CLIL, ...
Using podcasts to teach English to young learners
Použití podcastů na výuku angličtiny pro předškolní děti
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Müller Dočkalová, Barbora
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 13. 09. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This bachelor thesis deals with podcasts as a way of teaching the English language, mainly focused on children aged 5-7 years before the start of their school education. The podcasts are designed to introduce the English ...
Tato bakalářská práce se věnuje podcastům jako výukovém materiálu na výuku anglického jazyka u dětí v předškolním věku. Podcasty jsou vytvořené za účelem uvedení dětí do anglického jazyka pomocí jejich mateřského jazyka, ...
Tato bakalářská práce se věnuje podcastům jako výukovém materiálu na výuku anglického jazyka u dětí v předškolním věku. Podcasty jsou vytvořené za účelem uvedení dětí do anglického jazyka pomocí jejich mateřského jazyka, ...
One Man Worth Ten Thousand: The Efficiency of the CLIL Approach in a Monolingual Class
Jeden člověk za tisíc: efektivnost přístupu CLIL v jednojazyčné třídě
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hofmannová, Marie
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 16. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá tématem obtížnosti výuky obsahových předmětů v jazyce jiném než mateřském. Tento problém je řešen prostřednictvím metody Content and Language Integrated Learning (CLIL). Teoretická část ...
The thesis deals with the issue of non-native language instruction of content subjects in a Czech secondary education environment. This topic is viewed upon through the prism of Content and Language Integrated Learning ...
The thesis deals with the issue of non-native language instruction of content subjects in a Czech secondary education environment. This topic is viewed upon through the prism of Content and Language Integrated Learning ...
Marriage and the position of women in Anne Bronte's The Tenant of Wildfell Hall and Charlotte Bronte's Jane Eyre
Manželství a pozice žen v díle Anny Bronteové Dvojí život Heleny Grahamové a díle Charlotty Bronteové Jana Eyrová
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Higgins, Bernadette
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 30. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Manželství a pozice žen v díle Anny Brontëové Dvojí život Heleny Grahamové a díle Charlotte Brontëové Jana Eyrová AUTOR: Michaela Dlouhá KATEDRA: Katedra anglického jazyka a literatury VEDOUCÍ PRÁCE: Bernadette ...
TITLE: Marriage and the Position of Women in Anne Brontë's The Tenant of Wildfell Hall and Charlotte Brontë's Jane Eyre AUTHOR: Michaela Dlouhá DEPARTMENT: Department of the English Language and Literature SUPERVISOR: ...
TITLE: Marriage and the Position of Women in Anne Brontë's The Tenant of Wildfell Hall and Charlotte Brontë's Jane Eyre AUTHOR: Michaela Dlouhá DEPARTMENT: Department of the English Language and Literature SUPERVISOR: ...
Fictional languages as a means of exemplifying selected linguistic concepts
Fiktivní jazyky jako prostředek exemplifikace vybraných lingvistických konceptů
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lancová, Klára
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 14. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen