Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Školský management a efektivita vzdělávání
School management and effectiveness of education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Trunda, Jiří
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 22. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Obsahem práce bude komparace procesů realizovaných managementem školy nebo školského zařízení, cíleně a systematicky vedoucích ke zvýšení efektivity vzdělávání studentů, žáků či dětí, v souvislosti s absolvováním ...
The content of the work will be a comparison of the processes implemented by the management of the school or educational establishment, purposefully and systematically to increase the efficiency of the education of students, ...
The content of the work will be a comparison of the processes implemented by the management of the school or educational establishment, purposefully and systematically to increase the efficiency of the education of students, ...
Podcast jako didaktický prostředek učitele
Podcast as a didactic aid of teacher
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brdička, Bořivoj
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 26. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Podcast jako didaktický prostředek učitele AUTOR: Bc. Miloslav Khas KATEDRA: Katedra technické a informační výchovy VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Bořivoj Brdička, Ph.D. ABSTRAKT: Klíčovým a zásadním tématem této práce je ...
TITLE: Podcast as a didactic aid of teacher AUTHOR: Bc. Miloslav Khas DEPARTMENT: Department of Information & Technical Education SUPERVISOR: Ing. Bořivoj Brdička, Ph.D. ABSTRACT: Use of podcast as an educational medium ...
TITLE: Podcast as a didactic aid of teacher AUTHOR: Bc. Miloslav Khas DEPARTMENT: Department of Information & Technical Education SUPERVISOR: Ing. Bořivoj Brdička, Ph.D. ABSTRACT: Use of podcast as an educational medium ...
Dítě se syndromem ADHD ve školním prostředí 1. stupně ZŠ
Elementary School Child with the ADHD syndrome
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Nechlebová, Eva
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 09. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Volný čas středoškolské mládeže v Benešově
Leisure time activities of high school youth in Benešov
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Nováková, Daniela
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 21. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Volba vzdělávací dráhy v adolescenci: role genderových stereotypů a identifikace s matematikou
Career choice in adolescence: role of gender stereotypes and identification with mathematics
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 19. 01. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Volba vzdělávací dráhy a výše dosaženého vzdělání jsou jedny z faktorů, které ovlivňují postavení mužů a žen ve společnosti. Přestože ženy v současnosti dosahují v průměru vyššího vzdělanostního stupně než muži, jejich ...
Career choice in education and the acquired/achieved level of education are factors that influence social status of men and women. Despite the fact that women, on average, currently achieve a higher level of education than ...
Career choice in education and the acquired/achieved level of education are factors that influence social status of men and women. Despite the fact that women, on average, currently achieve a higher level of education than ...
Nové technologie ve vzdělání z fenomenologického hlediska
New Technologies in Education from the Phenomenological Point of View
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hogenová, Anna
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 07. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce popisuje propojení témat vzdělání a technologií z pohledu fenomenologie. Hypotézou této diplomové práce je myšlenka, že nové technologie mají vliv na proměnu vnímání reálného světa. Cílem práce je zhodnocení ...
This diploma thesis describes connection between education and technology from the phenomenological point of view. The hypothesis of this diploma thesis is the idea that new technologies influence changes in perception of ...
This diploma thesis describes connection between education and technology from the phenomenological point of view. The hypothesis of this diploma thesis is the idea that new technologies influence changes in perception of ...