Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Občan a verejný priestor ako vzájomný vzťah: Prečo o ňom učiť?
Citizen and public space as a mutual relationship: Why to teach about it?
Občan a veřejný prostor jako vzájemný vztah: Proč o něm učit?
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Samek, Tomáš
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 13. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce je popsat vztah mezi občanem a veřejným prostorem, a odpovědět na otázku, proč o veřejném prostoru učit. První kapitola přibližuje pojem veřejný prostor, na který nahlížím optikou normativní teorie, ...
The aim of the diploma thesis is to describe the relationship between the citizen and public space, and to answer the question why the topic of public space should be incorporated in secondary school curriculum. The first ...
The aim of the diploma thesis is to describe the relationship between the citizen and public space, and to answer the question why the topic of public space should be incorporated in secondary school curriculum. The first ...
Neustále myslime: Filozofická interpretácia myslenia u Thomasa Bernharda a Friedricha Nietzscheho
Constantly Think: A Philosophical Interpretation of Thinking in Thomas Bernhard and Friedrich Nietzsche
Neustále mysleme: Filosofická interpretace myšlení u Thomase Bernharda a Friedricha Nietzscheho
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Thein, Karel
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 23. 05. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Daniela Foltinová: Neustále myslime: Filozofická interpretácia myslenia u Thomasa Bernharda a Friedricha Nietzscheho Táto práca podáva filozofickú interpretáciu problému myslenia tak, ako je možné ju získať na základe ...
Daniela Foltinová: Constantly Think: A Philosophical Interpretation of Thinking in Thomas Bernhard and Friedrich Nietzsche The thesis presents a philosophical interpretation on the problem of thinking acquired through the ...
Daniela Foltinová: Constantly Think: A Philosophical Interpretation of Thinking in Thomas Bernhard and Friedrich Nietzsche The thesis presents a philosophical interpretation on the problem of thinking acquired through the ...