Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 11
Možnosti rozvoje čtenářských strategií předvídání a vizualizace v mateřské škole
The possibilities of the development of the reading strategies of prediction and visualization in kindergarten
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Způsob zprostředkování problematiky jinakosti v mateřské škole metodou práce s knihou
The way of mediating the issue of otherness in kindergarten through the method of work with book
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 12. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Využití beztextové obrázkové knihy, tzv. wimmelbuch, k rozvoji čtenářské pregramotnosti
Using of wimmelbook, a type of wordless picturebook, for pre-literacy development
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 12. 09. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Proč žáci volí víceletá gymnázia?
Why do primary school children choose multi-year gymnasiums?
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Greger, David
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 19. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The Czech educational system offers primary school children the possibility to proceed in the lower-secondary education at a multi-year gymnasium. This bachelor's thesis examines the students' change from a basic school ...
Vzdělávací systém v České republice nabízí žákům možnost absolvovat nižší sekundární stupeň vzdělávání i na víceletém gymnáziu. Tato bakalářská práce se zabývá přestupem na víceletá gymnázia a jejich společenskými souvislostmi. ...
Vzdělávací systém v České republice nabízí žákům možnost absolvovat nižší sekundární stupeň vzdělávání i na víceletém gymnáziu. Tato bakalářská práce se zabývá přestupem na víceletá gymnázia a jejich společenskými souvislostmi. ...
Knihy nakladatelství Běžíliška a jejich využití k rozvoji čtenářství u dětí předškolního věku
The books of the publishing house Běžíliška and their use in development of reading in children of pre-school age
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 22. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Diagnostika úrovně porozumění číslu jako počtu u předškolních dětí
Diagnosis of preschool children's ability to understand quantitative property of numbers
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Chvál, Martin
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 18. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Spravedlivé hodnocení žáků ve škole - očima žáků a učitelů
Fair Assessment of Students - Views of Students and Teachers
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Greger, David
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 03. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Práce s knihou v mateřské škole formou nedokončených příběhů
Working with the book in kindergarten by unfinished stories
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 22. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Ilustrace v současné dětské knize a možnosti jejího využití v mateřské škole
Illustration in the present children's book and the possibilities of its use in kindergarten
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 22. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Práce s literárním příběhem v mateřské škole: Buddhovy pohádky
Work with a literary story in kindergarden: Buddhas's fairy tales
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen