Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Aktivizující strategie řízení učební činnosti žáků v chemii
Activating Strategies of Managing Students' Learning Process in Chemistry
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rusek, Martin
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 11. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Aktivizující strategie ízení u ební innosti žák v chemii AUTOR: Št pán Gabriel KATEDRA: Katedra chemie a didaktiky chemie VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Martin Rusek ABSTRAKT Práce je zam ena na rešeršní zhodnocení moderních ...
TITLE: Activating Strategies of Managing Students' Learning Process in Chemistry AUTHOR: Št pán Gabriel DEPARTMENT: Department of Chemistry and Chemistry Education VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Martin Rusek ABSTRACT This thesis is ...
TITLE: Activating Strategies of Managing Students' Learning Process in Chemistry AUTHOR: Št pán Gabriel DEPARTMENT: Department of Chemistry and Chemistry Education VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Martin Rusek ABSTRACT This thesis is ...
Využití eye-trackingu k analýze strategií volených žáky při řešení problémových úloh z chemie
The Use of Eye-tracking for Analysing the Strategies Students Use when Solving Chemistry Problem Tasks
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 06. 02. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V práci jsou prezentovány výsledky výzkumu zaměřeného na sledování strategií využívaných žáky při řešení problémových úloh, který navazuje na předchozí studie prováděné metodou think-aloud. Vzhledem k limitům této metody ...
In the thesis, results of a research focused on monitoring strategies used by students during problem solving are presented. It follows previous studies conducted with the use of think- aloud method. Due to limitations of ...
In the thesis, results of a research focused on monitoring strategies used by students during problem solving are presented. It follows previous studies conducted with the use of think- aloud method. Due to limitations of ...
Hodnocení vybraných témat vzdělávacího oboru chemie učiteli středních škol
Evaluation of Selected Chemistry Topics by Secondary School Teachers
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rusek, Martin
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 29. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Chemie jako součást expozic přírodovědných a technických muzeí
Chemistry as part of the exhibitions of science and technology museums
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bílek, Martin
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 01. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Využití eye-trackingu k analýze strategií volených žáky při řešení problémových úloh z chemie
The Use of Eye-tracking for Analysing the Strategies Students Use when Solving Chemistry Problem Tasks
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rusek, Martin
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 28. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V práci jsou prezentovány výsledky výzkumu zaměřeného na sledování strategií využívaných žáky při řešení problémových úloh, který navazuje na předchozí studie prováděné metodou think-aloud. Vzhledem k limitům této metody ...
In the thesis, results of a research focused on monitoring strategies used by students during problem solving are presented. It follows previous studies conducted with the use of think- aloud method. Due to limitations of ...
In the thesis, results of a research focused on monitoring strategies used by students during problem solving are presented. It follows previous studies conducted with the use of think- aloud method. Due to limitations of ...