Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Sebekontrola žáků jako pedagogické téma. Problematika měření pomocí sebehodnotících dotazníků.
Student self-control as an educational topic: the issue of measurement using self-report questionnaires
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 19. 10. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Sebekontrola je jedna z klíčových nekognitivních dovedností, k jejímuž měření se často užívají sebehodnoticí dotazníky s položkami vybavenými hodnoticími škálami. Takto získané výsledky však mohou být zkresleny rozdíly v ...
Self-control is a key non-cognitive skill, which is frequently measured using self-report questionnaires containing items with rating scales. Such data, however, can be hindered by the differences in scale usage among ...
Self-control is a key non-cognitive skill, which is frequently measured using self-report questionnaires containing items with rating scales. Such data, however, can be hindered by the differences in scale usage among ...
Profesní perspektivy žáků a studentů střední a vyšší odborné školy pedagogické
Professional perspectives of pupils and students at secondary and higher school for teachers / teacher's training schools/.
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 13. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis deals with professional preparation, evaluation of advantages and disadvantages of teaching profession, and professional perspectives. The aim of the work is a comprehensive study describing the professional ...
Předkládaná rigorózní práce se věnuje profesní přípravě, hodnocení výhod a nevýhod učitelské profese a profesním perspektivám. Cílem práce je přehledná studie popisující profesní přípravu budoucích předškolních pedagogů ...
Předkládaná rigorózní práce se věnuje profesní přípravě, hodnocení výhod a nevýhod učitelské profese a profesním perspektivám. Cílem práce je přehledná studie popisující profesní přípravu budoucích předškolních pedagogů ...
Možnosti osobního rozvoje pracovníka v sociálních službách
Options for the personal development of a worker in social services
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 07. 02. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Personal development of employees in social services represents a significant preventive potential in terms of avoiding work related exhaustion. It helps safeguard human resources for the profession which is not fullly ...
Rozvoj pracovníků v sociálních službách je velkým potenciálem jak předcházet vyčerpání z pracovní zátěže. Přináší teoretickou jistotu pracovních sil v pomáhající profesi, která je stále ještě nepříliš doceněná jak finančně, ...
Rozvoj pracovníků v sociálních službách je velkým potenciálem jak předcházet vyčerpání z pracovní zátěže. Přináší teoretickou jistotu pracovních sil v pomáhající profesi, která je stále ještě nepříliš doceněná jak finančně, ...
Jak vedení výběrových základních škol přiděluje učitele do tříd?
How does the school management assign teachers to classrooms at selective elementary schools?
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 19. 12. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Disertační práce se zabývá tématem, jak vedení českých výběrových základních škol přidělují učitele do tříd. Cílem práce bylo vymezit systém přidělování učitelů do tříd na školách uplatňujících diferenciaci žáků a objasnit, ...
The dissertation deals with the topic of how the school management of Czech primary schools assign teachers to classrooms. The aim of the thesis was to define the system of assigning teachers to classrooms at schools ...
The dissertation deals with the topic of how the school management of Czech primary schools assign teachers to classrooms. The aim of the thesis was to define the system of assigning teachers to classrooms at schools ...
Etický kodex a pedagogika
Ethical code and education
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 20. 11. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Teoretická část práce popisuje pohled na moderní školství a jeho výstupy. Zabývá se otázkou měření kvality školství jako takového, přičemž je zmíněn fakt, že pojem kvalita školství není nikde přesně definován. Následně ...
The theoretical part describes modern education and its outcomes. The issue of quality measurement in education on the whole is addressed while mentioning the fact that the concept of quality of education has no exact ...
The theoretical part describes modern education and its outcomes. The issue of quality measurement in education on the whole is addressed while mentioning the fact that the concept of quality of education has no exact ...