Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
L'image de la jeunesse des années 60 dans les films de la Nouvelle Vague
Image of the young generation of the 60s in the films of the New Wave
Obraz mladé generace 60. let ve filmech tzv. Nové vlny
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kalfiřtová, Eva
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 22. 01. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tak jako je pro někoho film zdroj zábavy či odpočinku, pro jiné je studnou inspirace a nových myšlenek, brána otevírající cestu novému poznání a zkoumání. V dnešní době má film mnoho podob, jako fikce strhuje naši pozornost ...
La Nouvelle Vague s'est constituée en mme temps que la Ve République qui a procédé une réorganisation du statut de la culture en créant un ministre spécifique. Et c'est cette époque que la marée des jeunes critiques du ...
La Nouvelle Vague s'est constituée en mme temps que la Ve République qui a procédé une réorganisation du statut de la culture en créant un ministre spécifique. Et c'est cette époque que la marée des jeunes critiques du ...
L'évolution des relations tchéco-françaises de l'entre-deux-guerres
Development of the relations between Czecoslovakia and France during the
Vývoj česko-francouzských vztahů mezi dvěma válkami
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Listíková, Renáta
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 22. 01. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Období mezi dvěma světovými válkami, tedy mezi lety 1918 a 1940 přineslo Evropě řadu změn na poli mezinárodních vztahů i v oblasti kultury a běžného života. Pro tehdejší Československo a Francii toto období představuje ...
Období mezi dvěma světovými válkami, tedy mezi lety 1918 a 1940 přineslo Evropě řadu změn na poli mezinárodních vztahů i v oblasti kultury a běžného života. Pro tehdejší Československo a Francii toto období představuje ...
Období mezi dvěma světovými válkami, tedy mezi lety 1918 a 1940 přineslo Evropě řadu změn na poli mezinárodních vztahů i v oblasti kultury a běžného života. Pro tehdejší Československo a Francii toto období představuje ...
Comment une oeuvre de la littérature trivialedevient-elle mondialement connue?
How does a Work of Popular Literature Become World-known?
Jak se dílo triviální literatury stane světoznámým?
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ébert-Zeminová, Catherine
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 22. 01. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: J'ai essaié d'examiner de différents points de vue une oeuvre littéraire qui est devenue mondialement connue et lue par le grand public dans le monde entier; bien que sans de grandes qualités littéraires. A titre d'exemple, ...
Ve své práci jsem se snažila přijít na důvod toho, že literatura, která z pohledu literárněkritického není příliš kvalitní, se může stát celosvětově známým a oblíbeným dílem. Jak je možné, že průměrné, kritikou zatracované ...
Ve své práci jsem se snažila přijít na důvod toho, že literatura, která z pohledu literárněkritického není příliš kvalitní, se může stát celosvětově známým a oblíbeným dílem. Jak je možné, že průměrné, kritikou zatracované ...
Paris dans le cadre de l'enseignement de la civilisation française
Paris as a subject of the French culture studies
Paříž v rámci vyučování reálií francouzského jazyka
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kalfiřtová, Eva
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 21. 05. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Ce travail couvre l'essentiel des caractéristiques de la capitale française. Il n'a pas la prétention d'tre exhaustif sur chaque sujet, mais il peut faire naître l'envie chez les étudiants d'approfondir leurs connaissances ...
Vyučování cizího jazyka je komplexní záležitost. Nestačí jen učit studenty slovní zásobu či gramatické struktury daného jazyka, ale je také nutno rozvíjet jejich povědomí o reáliích země, jejíž jazyk si chtějí osvojit. To ...
Vyučování cizího jazyka je komplexní záležitost. Nestačí jen učit studenty slovní zásobu či gramatické struktury daného jazyka, ale je také nutno rozvíjet jejich povědomí o reáliích země, jejíž jazyk si chtějí osvojit. To ...