Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
One Man Worth Ten Thousand: The Efficiency of the CLIL Approach in a Monolingual Class
Jeden člověk za tisíc: efektivnost přístupu CLIL v jednojazyčné třídě
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hofmannová, Marie
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 16. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá tématem obtížnosti výuky obsahových předmětů v jazyce jiném než mateřském. Tento problém je řešen prostřednictvím metody Content and Language Integrated Learning (CLIL). Teoretická část ...
The thesis deals with the issue of non-native language instruction of content subjects in a Czech secondary education environment. This topic is viewed upon through the prism of Content and Language Integrated Learning ...
The thesis deals with the issue of non-native language instruction of content subjects in a Czech secondary education environment. This topic is viewed upon through the prism of Content and Language Integrated Learning ...