Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Aplikovaná kognitivně-behaviorální analýza jako účinný nástroj pro rozvoj komunikačních dovedností a řešení problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem
Applied cognitive behavioral analysis as an effective tool for the development of of communication skills and problem solving behavior in adolescents diagnosed with Asperger Syndrome
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 04. 02. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This Rigorosum Thesis work puts mind to questions how to effectively work with adolescents they were diagnosed with Aspereger's Syndrome. Based on author-led concrete development project, it proves the high efficiency of ...
Tato rigorózní práce se zabývá problematikou práce s dospívajícími, u kterých byl diagnostikován Aspergerův syndrom. Na základě implementace vlastního rozvojového projektu potvrzuje efektivitu využití kognitivně behaviorálních ...
Tato rigorózní práce se zabývá problematikou práce s dospívajícími, u kterých byl diagnostikován Aspergerův syndrom. Na základě implementace vlastního rozvojového projektu potvrzuje efektivitu využití kognitivně behaviorálních ...
Rozvoj jemné motoriky a grafomotoriky u předškolních dětí s poruchami řeči
The Development of Fine Motoric and Grapho-Motor in Children with Speach Disorders
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 13. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This work is focused on the development of grapho- motor skills in children in a class with modified education programme. The development of motor, intellectual and speech functions in 6 children with impaired communication ...
Tato práce byla zaměřena na sledování rozvoje grafomotoriky u dětí ve třídě s upraveným vzdělávacím programem. Byl sledován vývoj motorických, rozumových a řečových funkcí šesti dětí s narušenou komunikační schopností ...
Tato práce byla zaměřena na sledování rozvoje grafomotoriky u dětí ve třídě s upraveným vzdělávacím programem. Byl sledován vývoj motorických, rozumových a řečových funkcí šesti dětí s narušenou komunikační schopností ...