Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Současné reformy institucionální předškolní výchovy ve Spolkové republice Německo
Current reforms of institutional pre-school education in the Federal Republic of Germany
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Uhlířová, Jana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 06. 04. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The doctoral thesis focuses on the development of preschool education in Germany. It was composed using the tools of comparative education research especially the qualitative research paradigm. It aims to analyze the ...
Práce se zaměřuje na vývoj předškolního vzdělávání v Německu. Je zpracována v rámci přístupů srovnávací pedagogiky a převážně kvalitativně zaměřeného paradigmatu výzkumu. Cílem práce je analyzovat současné reformy předškolního ...
Práce se zaměřuje na vývoj předškolního vzdělávání v Německu. Je zpracována v rámci přístupů srovnávací pedagogiky a převážně kvalitativně zaměřeného paradigmatu výzkumu. Cílem práce je analyzovat současné reformy předškolního ...
Mentoring jako nástroj podpory profesního rozvoje učitele a studentů učitelství
Mentoring as a tool to support the professional development of teachers and students of teaching
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Spilková, Vladimíra
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 21. 01. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Work explores the benefits of mentoring for the professional development of teachers and students of teaching. The aim is to contribute to discussions of mentoring in the Czech Republic. The theme of mentoring in our ...
Cílem práce je přispět k řešení problematiky mentoringu v České republice, zkoumat možnosti využití mentoringu pro rozvoj profesních kompetencí učitelů a studentů učitelství. Téma mentoringu je v našich podmínkách relativně ...
Cílem práce je přispět k řešení problematiky mentoringu v České republice, zkoumat možnosti využití mentoringu pro rozvoj profesních kompetencí učitelů a studentů učitelství. Téma mentoringu je v našich podmínkách relativně ...
Výukové cíle muzejní edukace jako prostředek rozvoje funkční spolupráce školy a muzea
Methodological Teaching Goals Of The Museum Education For Development Of The Cooperation Between Schools And Museums
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mazáčová, Nataša
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 31. 10. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This work presents a complex analysis of the methodological teaching goals with regard to the museum education, in the context of cooperation between schools and museums from the humanistic concept of education perspective. ...
Předkládaná práce prezentuje komplexní analýzu výukového cíle muzejní edukace v kontextu spolupráce školy a muzea z pozice humanistického pojetí vzdělávání. Téma a pojetí práce vycházejí z předpokladu, že výukový cíl je ...
Předkládaná práce prezentuje komplexní analýzu výukového cíle muzejní edukace v kontextu spolupráce školy a muzea z pozice humanistického pojetí vzdělávání. Téma a pojetí práce vycházejí z předpokladu, že výukový cíl je ...
Zahraniční trendy ve výuce čtenářských strategií a jejich možná aplikace v českém prostředí
International trends in reading strategy instruction and their possible application in Czech schools
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wildová, Radka
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 27. 06. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: TITLE: International trends in reading strategy instruction and their possible aplication in Czech schools. AUTHOR: Ladislava Whitcroft DEPARTMENT: Primary Education, Faculty of Education SUPERVISOR: prof. PaedDr. Radka ...
NÁZEV: Zahraniční trendy ve výuce čtenářských strategií a jejich možná aplikace v českém prostředí AUTOR: Ladislava Whitcroft KATEDRA (ÚSTAV) Katedra primární pedagogiky, Pedagogická fakulta ŠKOLITEL: prof. PaedDr. Radka ...
NÁZEV: Zahraniční trendy ve výuce čtenářských strategií a jejich možná aplikace v českém prostředí AUTOR: Ladislava Whitcroft KATEDRA (ÚSTAV) Katedra primární pedagogiky, Pedagogická fakulta ŠKOLITEL: prof. PaedDr. Radka ...
Implementace průřezových témat do kurikula a výuky
Implementation of cross-sectional themes in the curriculum and teaching
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Prokop, Jiří
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 29. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The central theme of this work is cross-cutting themes. The author analyzes them from various parts, but in the context of the curriculum.The aim of the first part is to provide a comprehensive picture of the cross-sectional ...
Ústředním tématem této práce jsou průřezová témata. Autor je analyzuje z různých stran, ale v souvislostech kurikula. Cílem prvé části je podat ucelený obraz o průřezových tématech. Proto tato část zahrnuje několik analýz. ...
Ústředním tématem této práce jsou průřezová témata. Autor je analyzuje z různých stran, ale v souvislostech kurikula. Cílem prvé části je podat ucelený obraz o průřezových tématech. Proto tato část zahrnuje několik analýz. ...