Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 18
Představy žáků o zlomcích
Pupils? Ideas about Fractions
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slezáková, Jana
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 15. 05. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of my work will be finding out pupils' ideas about fractions. I will choose children who have no experince or just small experience with the fractions from school. My work will be made of two main parts. The ...
Cílem mé diplomové práce bude zjistit, jaké představy o zlomcích mají děti, které se v učivu s nimi ještě nesetkaly. Diplomová práce se bude skládat ze dvou hlavních částí. První část bude zaměřena na experimenty, záznam ...
Cílem mé diplomové práce bude zjistit, jaké představy o zlomcích mají děti, které se v učivu s nimi ještě nesetkaly. Diplomová práce se bude skládat ze dvou hlavních částí. První část bude zaměřena na experimenty, záznam ...
Organizační formy ve vyučování matematice
Organizational Forms in the Teaching of Mathematics
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kubínová, Marie
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 29. 05. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: In meiner Diplomarbeit habe ich mich mit den Organisationsformen im Mathematikunterricht beschäftigt. Ich wollte nicht nur diese Problematik in Betracht nehmen, sondern mich auf den ganzen Bildungsprozess richten. Ich ...
Ve své diplomové práci jsem se zabývala organizačními formami v souvislosti s vyučováním matematice. Mým cílem ale nebylo postihnout pouze problematiku organizačních forem. Pokusila jsem se na celou problematiku podívat ...
Ve své diplomové práci jsem se zabývala organizačními formami v souvislosti s vyučováním matematice. Mým cílem ale nebylo postihnout pouze problematiku organizačních forem. Pokusila jsem se na celou problematiku podívat ...
Klasifikační postupy při řešení úloh
Classification Procedures for the Completion of Tasks
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejný, Milan
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 16. 05. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis makes the intersection of my getting aquainted with the principle of classification and marking mathematical tasks. It is the first time I have met the methods of marking within the mathematical project thanks ...
Tato práce je průřezem mého seznamování se s principem klasifikace, který je uplatňován při řešení matematických úloh. S klasifikačními postupy se setkávám nejprve v rámci matematického projektu, jehož prostřednictvím řeším ...
Tato práce je průřezem mého seznamování se s principem klasifikace, který je uplatňován při řešení matematických úloh. S klasifikačními postupy se setkávám nejprve v rámci matematického projektu, jehož prostřednictvím řeším ...
Individuální odchylky ve vnímání konfigurací objektů při určování jejich počtu
Individual differences in the perception of configurations of objects in determining their number
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kaslová, Michaela
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 24. 05. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Konstruktivní přístupy ve vyučování geometrie na základní škole
Constructivist approaches to teaching geometry
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slezáková, Jana
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 16. 05. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of my work will be case study. Within the study I will try to take up the constructive elements of education at two different teachers at different schools. The sighting I will do across my own previews at these ...
Cílem mé diplomové práce bude případová studie. V rámci této studie se budu snažit vyzdvihnout konstruktivní prvky ve výuce u dvou učitelek různých škol. Pozorování budu provádět pomocí vlastních náslechů, kdy budu chodit ...
Cílem mé diplomové práce bude případová studie. V rámci této studie se budu snažit vyzdvihnout konstruktivní prvky ve výuce u dvou učitelek různých škol. Pozorování budu provádět pomocí vlastních náslechů, kdy budu chodit ...
Když je cesta řešením aneb Tři úlohy v prostředí čtverečkovaného papíru
When a Solution is Available or Three Angles on Graph Paper
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slezáková, Jana
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 15. 05. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: My diploma thesis contains the solving description of three tasks: seeking after the shortest ways in a grid rectangle m x n, exploring the location of grid isosceles triangles within the frame of cross-section paper, and ...
Práce obsahuje popis mého řešení tří úloh: hledání počtu nejkratších cest v mřížovém obdélníku m x n, zkoumání výskytu rovnoramenných mřížových trojúhelníků v prostředí čtverečkovaného papíru a zjišťování počtu mřížových ...
Práce obsahuje popis mého řešení tří úloh: hledání počtu nejkratších cest v mřížovém obdélníku m x n, zkoumání výskytu rovnoramenných mřížových trojúhelníků v prostředí čtverečkovaného papíru a zjišťování počtu mřížových ...
Hra NIM - netradiční prostředí v učení se matematice
The Game NIM - a Non-Traditional Environment for the Teaching of Mathematics
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slezáková, Jana
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 16. 05. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: In the main part of my thesis I looked for winning strategy of different types of the game NIM. I focused on my own process which led to discovery of a general formula of concrete type of NIM. After that its validity was ...
Ve stěžejní části této práce jsem hledala vítězné strategie různých tipů hry NIM. Soustředila jsem se hlavně na vlastní proces jejich objevování, v jehož důsledku vznikl obecný vzorec pro konkrétní tip hry NIM. Jeho platnost ...
Ve stěžejní části této práce jsem hledala vítězné strategie různých tipů hry NIM. Soustředila jsem se hlavně na vlastní proces jejich objevování, v jehož důsledku vznikl obecný vzorec pro konkrétní tip hry NIM. Jeho platnost ...
Vnímání tvaru drobných předmětů u pětiletých dětí
Perception of shape of minor objects by five-year old children
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kaslová, Michaela
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 24. 05. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The bachelor thesis deals with the perception of shape of minor objects by five-year old children and further processing of such perceptions. The main objective of this thesis is to map how the children of this age distinguish ...
Bakalářská práce se zabývá vnímáním tvaru drobných předmětů u pětiletých dětí a dalším zpracováním těchto vjemů. Hlavním cílem je zmapovat, jak děti daného věku rozlišují vybrané tvary, jak je porovnávají, zda jsou schopné ...
Bakalářská práce se zabývá vnímáním tvaru drobných předmětů u pětiletých dětí a dalším zpracováním těchto vjemů. Hlavním cílem je zmapovat, jak děti daného věku rozlišují vybrané tvary, jak je porovnávají, zda jsou schopné ...
Výkladový a překladový slovník matematických termínů (francouzština, čeština) - zaměření aritmetika, algebra
Bilingual Explanatory Dictionary (of French and of Czech Language) focused on Arithmetic and Algebra
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Jarmila
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 22. 05. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of this diploma thesis was to create the Czech French and French Czech bilingual explanatory dictionary of both algebra and arithmetic mathematical terminology taught at Czech and French primary and secondary ...
Předmětem této diplomové práce bylo sestavení česko-francouzského a francouzskočeského překladového a výkladového slovníku matematické terminologie z oblastí algebry a aritmetiky, která se vyučuje na českých a francouzských ...
Předmětem této diplomové práce bylo sestavení česko-francouzského a francouzskočeského překladového a výkladového slovníku matematické terminologie z oblastí algebry a aritmetiky, která se vyučuje na českých a francouzských ...
Mimovýukové matematické aktivity jako nástroj hledání cest ke konstruktivistickému přístupu k vyučování
Extra-curricular Mathematics Activities as a Tool for Finding a Way to Constructive Approaches to Instruction
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirotková, Darina
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 16. 05. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: A b s tr a ct The thesis f ocuses on af ter school mathematical activities w hich may help the teacher to improve his education style. A notice board mathematical competition and a maths study g roup both named Ematika are ...
So u h r n Diplomová práce se zabývá mimovýukovými matematickými aktivitami, jejichž prostř ednictvím má uč itel možnost zlepšit svůj edukač ní styl. Konkré tními aktivitami jsou nástě nková matematická soutě ž a zájmový ...
So u h r n Diplomová práce se zabývá mimovýukovými matematickými aktivitami, jejichž prostř ednictvím má uč itel možnost zlepšit svůj edukač ní styl. Konkré tními aktivitami jsou nástě nková matematická soutě ž a zájmový ...