Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Názory současných matek na výchovu a vzdělání dětí mladších tří let
Views of contemporary mothers (in Czech Republic) on upbringing of childern aged younger then tree years.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 22. 05. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce s názvem "Názory současných matek na výchovu a vzdělání dětí mladších tří let" mapuje a popisuje služby denní péče o děti do tří let v České republice v kontextu rodinné politiky našeho státu a Barcelonských ...
The thesis named "Opinions of opinions of contemporary mothers on the upbringing and education of children up to three years " examines and describes the services of day care centres for children up to three years in the ...
The thesis named "Opinions of opinions of contemporary mothers on the upbringing and education of children up to three years " examines and describes the services of day care centres for children up to three years in the ...
Program rozvoje prorodinné citlivosti v mateřské škole
Development of pro-family sensitivity in kindergarden
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Spolupráce mezi mateřskou školou, základní školou a rodinou
Cooperation between kindergarten, primary school and family
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Helena
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá formami spolupráce mezi mateřskou školou, základní školou a rodinou v přípravě dětí a jejich rodiny na bezproblémový přechod do základního vzdělávání. V teoretické části charakterizuji prolínání ...
This thesis is centered on the subject of the form of cooperation between the kindergarten, the primary school and the family to prepare the children and their families for the least problematic transition into primary ...
This thesis is centered on the subject of the form of cooperation between the kindergarten, the primary school and the family to prepare the children and their families for the least problematic transition into primary ...