Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Mateřská škola jako veřejná služba
Kindergarten as public service
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Havlová, Jana
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 01. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce je zamena na problematiku interpretace pojmu veejná služba v oblasti edškolního vzdlávání. Základním cílem této práce je zjistit, jak si službu mateské školy vysvtlují rodie, kteí ji využívají - zda jsou jejich ...
The aim of this work is to look into the issue of interpretation of the term public service in preschool education. The main goal is to find out how this service is understood by parents who use this service - whether their ...
The aim of this work is to look into the issue of interpretation of the term public service in preschool education. The main goal is to find out how this service is understood by parents who use this service - whether their ...
Spolupráce asistenta pedagoga s třídním učitelem v primární škole
Cooperation of Pedagogical Asisstent and Class Teacher in primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krčmářová, Tereza
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 18. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce, teoreticko-empirického charakteru, se věnuje otázce činnosti asistenta pedagoga v prostředí primární školy. Pracuje s názory a zkušenostmi pedagogů a asistentů pedagogů. Teoretická část se zabývá sumarizací ...
This theoretical and empirical thesis addresses the issue of teaching assistant activity at primary school. It works with the views and experience of teachers and teaching assistants. The theoretical part summarizes knowledge ...
This theoretical and empirical thesis addresses the issue of teaching assistant activity at primary school. It works with the views and experience of teachers and teaching assistants. The theoretical part summarizes knowledge ...
Začínající učitel
Teacher the beginner
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tomková, Anna
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 05. 09. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Ve své diplomové práci na téma "Začínající učitel" se věnuji problematice začínajících učitelů s maximální délkou jejich praxe do tří let od absolvování vysokoškolského studia. Soustředím se na učitele na 1. stupni základní ...
My Diploma Thesis "Newly qualified teachers" is devoted to new teachers with less than 3 years of teaching experience after they graduated from accredited college and received a degree as a teacher. My focus is on the ...
My Diploma Thesis "Newly qualified teachers" is devoted to new teachers with less than 3 years of teaching experience after they graduated from accredited college and received a degree as a teacher. My focus is on the ...
Komunikace rodiny a školy na 1. stupni základní školy v současnosti
Communication between a family and a school directed to the contemporary elementary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krčmářová, Tereza
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 04. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této práce je zjistit, zda komunikace s neúplnou/"nespolupracující" rodinou je z pohledu učitelů náročnější. Jaké mohou být problémy v komunikaci s rodinou žáka, jak jim lze předcházet, popřípadě je řešit. Ve druhé ...
The aim of this work is to determine whether communication with incomplete/"uncooperative" family is from the perspective of teachers more difficult. What problems may be in communication with the family of the student, ...
The aim of this work is to determine whether communication with incomplete/"uncooperative" family is from the perspective of teachers more difficult. What problems may be in communication with the family of the student, ...