Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Vybraná předložková skupina jako polyfunkční prostředek vyjádření syntaktických funkcí a sémantických významů (předložka za s akuzativem substantiv)
Vybraná předložková skupina jako polyfunkční prostředek vyjádření syntaktických funkcí a sémantických významů (předložka za s akuzativem substantiv)
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 05. 09. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Na příkladu předložkové skupiny tvořené předložkou za a substantivem v akuzativu se zabýváme otázkou adekvátního rozlišení advcrbiálních syntaktických funkcí vyjádřených morfologicky homonymní formou. Polyfunkčnost analyzované ...
We selected a prepositional group consisting of the preposition za and of a substantive in an accusative form as an example to deal with the task of distinguishing between different adverbial syntactical functions expressed ...
We selected a prepositional group consisting of the preposition za and of a substantive in an accusative form as an example to deal with the task of distinguishing between different adverbial syntactical functions expressed ...
Výuka syntaxe na měšťanských školách v první polovině 20. století
Teaching syntax in council schools in the first half of the 20th century
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 07. 02. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se věnuje problematice vyučování syntaxe na měšťanských školách vletech 1907-1939. Popisuje vývoj měšťanské školy jako takové, vývoj učebních plánů a osnov pro měšťanské školy ve vymezeném období. Řeší otázky, ...
Tato práce se věnuje problematice vyučování syntaxe na měšťanských školách vletech 1907-1939. Popisuje vývoj měšťanské školy jako takové, vývoj učebních plánů a osnov pro měšťanské školy ve vymezeném období. Řeší otázky, ...
Tato práce se věnuje problematice vyučování syntaxe na měšťanských školách vletech 1907-1939. Popisuje vývoj měšťanské školy jako takové, vývoj učebních plánů a osnov pro měšťanské školy ve vymezeném období. Řeší otázky, ...
Analýza mluvnice Františka Martina Pelcla
Analysis of František Martin Pelcls Czech Language Grammar Textbook
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 05. 09. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato rigorózní práce se zabývá deskripcí, analýzou a evaluací mluvnice Františka Martina Pelcla Grundsätze der Böhmischen Gramatik. Na pozadí dosud získaných poznatků přináší nová zjištění týkající se nejen mluvnice samé ...
Theme of this thesis is a description, analysis and evaluation of František Martin Pelcls Czech Language Grammar Textbook. On the background of existing knowledge it presents new findings concerning not only the textbook ...
Theme of this thesis is a description, analysis and evaluation of František Martin Pelcls Czech Language Grammar Textbook. On the background of existing knowledge it presents new findings concerning not only the textbook ...