Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Možnosti aplikace konstruktivistických přístupů v rámci výuky informatických předmětů na základní škole
Possibilities of Application of Constructivist Approaches within the Teaching of ICT at Elementary (Grammar) School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štípek, Jiří
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 29. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Key topic of this diploma thesis is study of possibilities of applying constructivist approaches in teaching information and communication technologies (ICT) subject at Czech elementary school (equivalent of K-12). More ...
Předmětem diplomové práce je zkoumání možností aplikování konstruktivistických přístupů ve výuce informačních předmětů na základní škole, resp. V 1. - 4. ročníku víceletého gymnázia. Práce mapuje současnou situaci na školách ...
Předmětem diplomové práce je zkoumání možností aplikování konstruktivistických přístupů ve výuce informačních předmětů na základní škole, resp. V 1. - 4. ročníku víceletého gymnázia. Práce mapuje současnou situaci na školách ...
Počítačový hardware ve vzdělávání informatických předmětů
Computer Hardware in ICT Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lapeš, Jakub
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 29. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis studies teaching of computer hardware with it's main goal set in evaluation of the topic's benefit in curriculum of grammar schools. Key aspects of evaluation are relation of topic to the rest of ICT ...
Diplomová práce se zabývá současným stavem výuky počítačového hardware a jejím hlavním cílem je posoudit úlohu a přínos zařazení tématu do školního kurikula všeobecně zaměřených škol. Klíčovými aspekty posouzení jsou ...
Diplomová práce se zabývá současným stavem výuky počítačového hardware a jejím hlavním cílem je posoudit úlohu a přínos zařazení tématu do školního kurikula všeobecně zaměřených škol. Klíčovými aspekty posouzení jsou ...