Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Pojetí fonetiky v učebnicích francouzského jazyka
Approach to Phonetics in French Textbooks
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Nováková, Sylva
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 29. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá proměnlivou rolí a zastoupením didaktiky fonetiky v historii výuky francouzštiny. Zkoumá všechna důležitá období (metodu gramaticko-překladovou, přímou, audio-orální, SGAV, komunikativní) včetně současného ...
This thesis deals with the changing role of phonetics in the history of teaching French as a foreign language. It provides a probe into the most significant methods of language teaching (the Grammar Translation Method, the ...
This thesis deals with the changing role of phonetics in the history of teaching French as a foreign language. It provides a probe into the most significant methods of language teaching (the Grammar Translation Method, the ...
Les premiers cours de FLE pour les débutants - Leçon zéro
Lesson "zero" in textbooks of the French as a foreign language
První hodiny ve francouzštině jako cizím jazyce pro začátečníky - Nultá lekce
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klinka, Tomáš
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 11. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce se zabývá problematikou prvních hodin ve výuce francouzštiny jako cizího jazyka důležitých pro stimulování zájmu dětí pro výuku nového jazyka, které se často nazývají nultá lekce. Cílem práce je popsat a srovnat ...
This thesis deals with the issue of first lessons of teaching French as a foreign language which are important to stimulate children's interest in learning a new language, they are often called "lessons zero". ...
This thesis deals with the issue of first lessons of teaching French as a foreign language which are important to stimulate children's interest in learning a new language, they are often called "lessons zero". ...