Search
Now showing items 1-3 of 3
Problematika začleňování dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí do mateřských škol
Issue of integrating children from socially disadvantaged ambience to nursery school
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Koťátková, Soňa
Date Issued: 2018
Date of defense: 16. 01. 2018
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Diplomová práce na téma "Problematika začleňování dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí do mateřských škol" se zabývá tím, jakým způsobem probíhá inkluzívní proces dětí, které pocházejí ze socioekonomicky znevýhodněného ...
The diploma thesis "Issue of integrating children from socially disadvantaged ambience to nursery school" deals with the inclusive process of children from the socio-economically disadvantaged environment placed to nursery ...
The diploma thesis "Issue of integrating children from socially disadvantaged ambience to nursery school" deals with the inclusive process of children from the socio-economically disadvantaged environment placed to nursery ...
Specifika práce začínajícího učitele při začleňování žáka s odlišným mateřským jazykem na české primární škole
Specifics of the work of a novice teacher when integrating a pupil with a different mother tongue at a Czech primary school
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Horáčková, Klára
Date Issued: 2018
Date of defense: 21. 05. 2018
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Tato práce se zabývá problematikou práce začínajícího učitele, v jehož třídě je přítomen žák s odlišným mateřským jazykem. Jejím cílem je zjistit jednotlivá specifika, která provázejí práci začínajících učitelů při začleňování ...
This thesis deals with the problematics of the work of a novice teacher, who has a pupil with a different mother tongue in his class. Its aim is to identify the specifics that usually accompany the work of novice teachers ...
This thesis deals with the problematics of the work of a novice teacher, who has a pupil with a different mother tongue in his class. Its aim is to identify the specifics that usually accompany the work of novice teachers ...
Československá škola a její učitel v letech 1948- 1989
Czechoslovak school and its teacher in the period 1948-1989
diploma thesis (DEFENDED)
Advisor: Uhlířová, Jana
Date Issued: 2018
Date of defense: 21. 05. 2018
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: Práce je historického charakteru. Metodologicky se opírá o historicko srovnávací analýzu, analýzu pramenů a metody orální historie. Diplomová práce se zabývá studiem běžného života učitelů na základních školách v letech ...
This thesis is of a historical character. It is methodologically based on historical comparative analysis, analysis of sources and methods of oral history. The diploma thesis deals with the study of ordinary life of primary ...
This thesis is of a historical character. It is methodologically based on historical comparative analysis, analysis of sources and methods of oral history. The diploma thesis deals with the study of ordinary life of primary ...