Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Stůl jako obraz - specifický prostor pro záznam a komunikaci ve výtvarném umění a výtvarné výchově
Table as an image - a specific space for recording and communicating in fine arts and art education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Velíšek, Martin
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 19. 01. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Pešlová, R.: Stůl jako obraz - specifický prostor pro záznam a komunikaci ve výtvarném umění a výtvarné výchově (Diplomová práce) Praha 2015, Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy, 100 s. Obsahem ...
Pešlová, R .: Table as an image - a specific space for recording and communicating in fine arts and art education (Dissertation) Prague 2015, Charles University, Faculty of Education, Art Education Department, 100 s. The ...
Pešlová, R .: Table as an image - a specific space for recording and communicating in fine arts and art education (Dissertation) Prague 2015, Charles University, Faculty of Education, Art Education Department, 100 s. The ...
Animace a animovaný film ve výtvarné výchově
Animation and Animated Film in Art Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Raudenský, Martin
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 08. 09. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zabývá využitím prostředků animovaného filmu v rámci výuky výtvarné výchovy. Představuje animaci jako moderní a dostupnou formu výuky, která stimuluje tvůrčí schopnosti dětí a rozvíjí jejich sociální a komunikativní ...
The thesis deals with the use of animated films in art education. It presents animation as a modern and accessible form of education which stimulates children's creativity, social and communication skills and their ability ...
The thesis deals with the use of animated films in art education. It presents animation as a modern and accessible form of education which stimulates children's creativity, social and communication skills and their ability ...