Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Porovnání metod a organizačních forem výuky cizího jazyka v rámci povinné výuky a výuky ve volném čase
Comparison between educational methods and organizational teaching styles of a second language within the scope of the compulsory education and the education in a leisure time
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Voňková, Hana
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 11. 01. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Název: Porovnání metod a organizačních forem výuky cizího jazyka v rámci povinné výuky a výuky ve volném čase Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá otázkou, jaké metody a organizační formy výuky mají podíl na zvyšování ...
Title: Comparison between educational methods and organizational teaching styles of a second language within the scope of the compulsory education and the education in a leisure time Abstract: This diploma thesis deals ...
Title: Comparison between educational methods and organizational teaching styles of a second language within the scope of the compulsory education and the education in a leisure time Abstract: This diploma thesis deals ...
Výchova k prosociálnímu chování na základních školách
Teaching Prosocial Skills at Primary Schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bendl, Stanislav
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce "Výchova k prosociálnímu chování na základních školách" se zabývá teorií vztahující se k prosociálnímu chování a dále se snaží popsat, jaké jsou současné možnosti a způsoby výchovy k prosociálnímu chování ...
The Master thesis "Teaching Prosocial Skills at Primary Schools" deals with the theory related to the prosocial behaviour and further aims to describe present possibilities and methods of teaching prosocial skills at primary ...
The Master thesis "Teaching Prosocial Skills at Primary Schools" deals with the theory related to the prosocial behaviour and further aims to describe present possibilities and methods of teaching prosocial skills at primary ...