Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Podnětná výuka procent ve dvou třídách s odlišnou zkušeností s výukou matematiky
Constructivist teaching of percentage in two classes with a different background in teaching mathematics
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 10. 01. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The content of the thesis consists of a description of constructivist teaching of the topic of percentage in the primary school, that is the teaching in which not the teacher, but the pupil is in the center. The principles ...
Obsahem práce je popis podnětné výuky tématu procenta na základní škole, tedy výuka, která do hlavní role staví nikoliv učitele, ale žáka. V rámci práce byly na základě studia odborné literatury popsány principy podnětné ...
Obsahem práce je popis podnětné výuky tématu procenta na základní škole, tedy výuka, která do hlavní role staví nikoliv učitele, ale žáka. V rámci práce byly na základě studia odborné literatury popsány principy podnětné ...