Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Srovnávací analýza obsahů českých a německých institucionálních jazykových zkoušek v ČR a v SRN se zaměřením na němeký jazyk
A Comparative Analysis of the Contents of Czech and German Institutional Language Exams in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany with an emphasis on German
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Švermová, Dagmar
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 22. 05. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diese Diplomarbeit analysiert und vergleicht die tschechischen und deutschen Sprachprüfungen, die die Sprachkompetenz der Kandidaten in der deutschen Sprache testen und bewerten. Die tschechische Konzeption vertreten die ...
V souladu s definovanými cíli práce jsem provedla analýzu aktuálního stavu v oblasti českých a německých institucionálních jazykových zkoušek zaměřených na německý jazyk a konfrontovala jsem jednotlivé zkoušky i celé ...
V souladu s definovanými cíli práce jsem provedla analýzu aktuálního stavu v oblasti českých a německých institucionálních jazykových zkoušek zaměřených na německý jazyk a konfrontovala jsem jednotlivé zkoušky i celé ...
Motivace a aktivizace žáků při vyučování německého jazyka, využití "jazykového portfolia"
The Motivation of Pupils during German Lessons, and the Use of a "Language Portfolio"
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Švermová, Dagmar
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 22. 05. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: tivierung der Schüler und Studenten beim Deutschunterricht. In der nahen Zukunft sollten die Zielanforderungen im Fremdsprachenunterricht auf einzelnen Schulstufen mit den Zielanforderungen, die durch den Europarat festgelegt ...
v souvislosti se členstvím České republiky v Evropské unii se změnila orientace obsahových a cílových požadavků na výuku cizích jazyků. Hlavním cílem jazykového vzdělávání v intencích interkultumího přístupu je podpora ...
v souvislosti se členstvím České republiky v Evropské unii se změnila orientace obsahových a cílových požadavků na výuku cizích jazyků. Hlavním cílem jazykového vzdělávání v intencích interkultumího přístupu je podpora ...