Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Mentoring jako nástroj podpory profesního rozvoje učitele a studentů učitelství
Mentoring as a tool to support the professional development of teachers and students of teaching
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Spilková, Vladimíra
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 21. 01. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Work explores the benefits of mentoring for the professional development of teachers and students of teaching. The aim is to contribute to discussions of mentoring in the Czech Republic. The theme of mentoring in our ...
Cílem práce je přispět k řešení problematiky mentoringu v České republice, zkoumat možnosti využití mentoringu pro rozvoj profesních kompetencí učitelů a studentů učitelství. Téma mentoringu je v našich podmínkách relativně ...
Cílem práce je přispět k řešení problematiky mentoringu v České republice, zkoumat možnosti využití mentoringu pro rozvoj profesních kompetencí učitelů a studentů učitelství. Téma mentoringu je v našich podmínkách relativně ...