Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Dovednost žáků 1. stupně určit si osobní cíle
Skill of students primary school to set their personal goals
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krčmářová, Tereza
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 21. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce s názvem Dovednost dětí na 1. stupni určit si osobní cíle, mapuje a popisuje, jak které složky působící na dítě ovlivňují volbu jeho osobních cílů. Tvorba osobních cílů je jedna z aktivit průřezového tématu ...
Diploma thesis named Skill of students primary school to set thein personal goals, maps and describes the components which affect child and how do they influence child's choice of his/hers personal goals. The specification ...
Diploma thesis named Skill of students primary school to set thein personal goals, maps and describes the components which affect child and how do they influence child's choice of his/hers personal goals. The specification ...
Využití nových výukových metod a výchovných strategií na podporu čtení a čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ
Using new teaching methods and educational strategies to support reading and reading literacy at the primary school.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kargerová, Jana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 10. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis deals with the use of innovative teaching methods and instructional strategies to support and develop literacy at the first grade of primary school. The theoretical part describes the changes in education related ...
Diplomová práce se zabývá využíváním inovativních výukových metod a výchovných strategií na podporu a rozvoj čtenářské gramotnosti na 1. stupni základní školy. Teoretická část popisuje změny ve vzdělávání spojené s kurikulární ...
Diplomová práce se zabývá využíváním inovativních výukových metod a výchovných strategií na podporu a rozvoj čtenářské gramotnosti na 1. stupni základní školy. Teoretická část popisuje změny ve vzdělávání spojené s kurikulární ...