Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Inkluze žáků s narušenou komunikační schopností v běžném vzdělávacím proudu
Inclusion of pupils with communication difficulties into mainstream schooling system
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 10. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The topic of this Bachelor's thesis is the inclusion of pupils with impaired communication skills in mainstream education and is from the field of special education. The thesis is divided into a theoretical and a practical ...
Tématem bakalářské práce je inkluze žáků s narušenou komunikační schopností v běžném vzdělávacím proudu a je z oblasti speciální pedagogiky. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část práce ...
Tématem bakalářské práce je inkluze žáků s narušenou komunikační schopností v běžném vzdělávacím proudu a je z oblasti speciální pedagogiky. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část práce ...
Vzdělávání dítěte s narušeným vývojem řeči v předškolním věku
Education of a child with impaired speech development in preschool age
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 04. 06. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje problematice vývojové dysfázie u dětí v předškolním věku. Struktura práce obsahuje teoretickou a praktickou část. První kapitola v teoretické části vymezuje narušený vývoj řeči v rámci narušené ...
The bachelor thesis deals with problematics of preschool age children with diagnosis of developmental dysphasia. This thesis is divided into the theoretical and practical part. The first theoretical chapter defines the ...
The bachelor thesis deals with problematics of preschool age children with diagnosis of developmental dysphasia. This thesis is divided into the theoretical and practical part. The first theoretical chapter defines the ...
Vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií v běžném typu ZŠ
Education of student with developmental dysphasia in basic school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 24. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen