Search
Now showing items 1-1 of 1
Vývoj a struktura fonologických dovedností v raném předškolním věku
Development and structure of phonological skills in early preschool age
rigorous thesis (RECOGNIZED)
Advisor: Seidlová Málková, Gabriela
Date Issued: 2012
Date of defense: 05. 09. 2012
Faculty / Institute: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstract: The development and structure of very early phonological skills were semi longitudinally examined in 127 preschool children (mean age in T1 was 46 months and in T2 56,5 months). Children were assessed by three test of ...
Vývoj a struktura fonologických dovedností byly semi-longitudinálně posuzovány u intaktních dětí raného předškolního věku (n=127; průměrný věk v T1 46 měsíců, v T2 52,5 měsíců). Děti podstoupily tři zkoušky fonologického ...
Vývoj a struktura fonologických dovedností byly semi-longitudinálně posuzovány u intaktních dětí raného předškolního věku (n=127; průměrný věk v T1 46 měsíců, v T2 52,5 měsíců). Děti podstoupily tři zkoušky fonologického ...