Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Využití nahých plžů ve výuce na ZŠ a SŠ
Use of Slugs in the Elementary and High School Teaching
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Říhová, Dagmar
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 18. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předložená práce se zaměřuje na seznámení žáků s běžnými zástupci nahých plžů. V České republice se vyskytuje pět čeledí nahých plžů (Agriolimacidae, Arionidae, Boettgerillidae, Limacidae a Milacidae) a všichni jejich ...
The present work aims to familiarize students with current representatives of naked snails. In the Czech Republic there are five families of naked snails (Agriolimacidae, Arionidae, Boettgerillidae, Limacidae and Milacidae) ...
The present work aims to familiarize students with current representatives of naked snails. In the Czech Republic there are five families of naked snails (Agriolimacidae, Arionidae, Boettgerillidae, Limacidae and Milacidae) ...
Rostlinné alkaloidy - začlenění učiva do tématického okruhu Biologie rostlin na víceletých gymnáziích
Plant Alkaloids - Integration in the Curriculum of Thematic Area "Plant Biology" for Grammar School
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Teodoridis, Vasilis
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 23. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce je zaměřena na začlenění učiva rostlinných alkaloidů do běžné výuky na osmiletých gymnáziích nebo odpovídajících ročnících základních škol a středních škol. Cílem diplomové práce je poskytnout ...
The presented master thesis is focused on an integration of plant alkaloids' curriculum into education process at eight-year grammar schools or their equivalent at primary and secondary schools. The aims of the thesis are ...
The presented master thesis is focused on an integration of plant alkaloids' curriculum into education process at eight-year grammar schools or their equivalent at primary and secondary schools. The aims of the thesis are ...